2008年4月8日

火間土

你是第

位瀏覽本文章的友達




二寶,生日快樂!
又大一歲,要乖點了。

上星期一班人提早為二寶慶生,去了北京道一號的火間土。
一頓七人晚宴,為了等候大寶及其女伴,我們只好分幾次點菜。可是最後大寶女還是趕不及晚餐。


冷豆腐,味道淡淡的滲著豆香,當然芝麻味的較原味受歡迎。



海膽吞拿魚卷﹐不俗。



壽司拼盤亦不錯。



蔥燒三文魚腩,肥魚腩沒有不好吃的理由。



揚豆腐,普通。



白汁蟹肉焗飯,份量雖小但很飽肚的,喜歡creamy味道的人必定會愛它。



泡菜海鮮鍋,有好多蝦!但就不太辣。



好像是日式炒麵,一般啦~



炸白杏白魚,用做甜點的做法去炸魚,效果也蠻不錯的。



七彩軟殼蟹卷,我覺得賣相比味道吸引,其實味道還好。



雜錦串燒,多春魚竟然沒有男生敢吃!



買單九百元。這裡的食物不差,但人數少的話可能相對價位會較高。



火間土
地址:尖沙咀北京道1號8樓802舖
電話:
2269 5051





瀏覽時間:

free hit counter

14 則留言:

Mimy 說...

白汁蟹肉焗飯睇落最好味甘窩~

Chris Cheung 說...

火間土都唔錯,個七彩軟殼蟹卷真係整得幾靚!樓上三十樓間Aqua飲野幾好feel又有view架,不過食飯就唔好制!

From 說...

我鍾意食多春魚喎

Chris Cheung 說...

唔,燒三文魚腩同三文魚頭我都好鐘意食,送酒一流!

From 說...

唔老黎??
我豈不是神人也
睇完你篇BLOG, 我的壽司癮又發作

selenity 說...

睇到我流晒口水啦

SkyBlue 說...

成 日都出街街食飯..唔痴家 haha

TTB 說...

芝麻味豆腐 ...我都想食呀!
泡菜海鮮鍋 - 可以試o下自己整bor ~

ka ki 說...

我未去過tst呢間, 不過好耐之前有去過cwb嗰間, 覺得啲嘢食一般.

hahaha 說...

成日覺得火間土好似又多人又貴... 所以冇去過

UM83 說...

我上次都係去咗呢間食, 味道唔錯... 我都覺得多人食底 d, 同埋可以 order 多d 野食 tim...

傻羊 說...

食過lu~ 不過唔係咁抵食,成日覺得佢一碟得好少,食唔飽。
有冇試過隔籬果間San Francisco Steak House?都好貴下,不過d野食都ok。

Fu Yun 說...

多春魚有咩問題呀﹖
好味丫,只係高膽固醇……

leung 說...

this restaurant have a very nice view ^_^

Related Posts with Thumbnails