2008年6月6日

寧波旅港同鄉會

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


替友達S慶生,早前S說過這間餐廳不錯,於是就到這兒來。

雖說是寧波同鄉會,其實吃的就是上海菜。


 


糖醋魚塊,味道方面就是一般的糖醋味道喇,用來配飯較好。較特別的是配料中有椰果~




紅燒元蹄,店員問都沒問就替我們切得碎碎的上桌......囧。



 


充滿膠質(還是脂肪呢??)的皮好好吃!我一個人吃了數塊,友達們都不敢多吃,好可惜呢~



 


上海炒年糕,年糕很軟腍,質感不錯。



 


雖已很飽,有人想吃高力豆沙,偏偏這天失了水準!高力豆沙吸滿油啊....



買單四百多。


要注意這餐廳只招待會員,不過好像聽說沒有亦可。平日的晚上亦是全店滿座,最好事先訂檯。



寧波旅港同鄉會

地址:中環德己立街12 號業豐大廈401-405室

電話: 2523 0648 / 2810 4622


 

瀏覽時間:

free hit counter

9 則留言:

Mimy 說...

糖醋魚塊有椰果又幾得意窩~

winze 說...

我愛上海年榚...更愛高力豆沙, 廣東菜種類真多而且每款都很不錯 中國人真係幾勁GA

winze 說...

我比較鍾情上海菜&潮州菜

Chris Cheung 說...

紅燒元蹄正喎,個皮先係最好味個part!

SkyBlue 說...

全部都好肥膩呀

Lian 說...

高力豆沙呢間做得好油架><~炸得出油架

From 說...

貓姐要增肥嗎??
睇相好得呀, 比我至少食2碗飯

icy 說...

個高力豆沙賣相都唔多好咋bor

Paul 說...

我有去過呢度食晏o架... d o野係好食,但係好似貴o左 dd o甘啦..

Related Posts with Thumbnails