2008年6月16日

Husk & Hulk

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


上星期去了Elements看Hulk,最頭痛就是要在這裡找餐廳。比較好的而又價錢合理的話,一般都是超多人等位。在戲院對出其實有幾個選擇,cafe habitu及cafe 1882都是穩健之選,而另一間叫Husk的,門口寫著憑戲票有八五折,今次就試試。


Three citrus drink。本想點lemongrass的,但侍應說不好喝,推介這個,姑且信他。



喝第一口,咦為什麼淡得像剛上桌的檸茶? 向侍應反映,未幾,竟然走來一位水吧女侍手拿兩個青檸替我的飲品即場加檸汁!


加了後其實也沒怎樣好喝過...


故事教訓我們,有時候不要太相信別人的說話,尤其是點菜及問路時。



 


大蝦柚子沙律,如此濕淋淋的還是第一次見,味道很鹹,吃了少許就放棄了。




大蝦rice paper,又是毫無味道的,完全要靠旁邊那個甜醬調味....囧


 


炸粟米餅,粉多於粟米,附上糖水味醬汁,不好吃。



海鮮喇沙,最正常的算是這一道,雖然都不是很出色,但至少是不差。


八五折後二百多,算是便宜,但不會有下次。


所以說,試不熟悉的餐廳,都是有風險的。


 


Husk


地址:九龍站Elements shop2002


電話:2196 8696


網站:www.husk.hk


 


關於新變形俠醫的內容,可參考其官網:http://incrediblehulk.marvel.com/


沒看上一集亦可,對於此等刺激感官的電影,我是蠻喜歡的。


 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

Zzzz 說...

oh... 睇到我唔敢去試 lu

From 說...

可能真係點菜問題, 我叫的是大路菜, 如果都做到唔好, 相信佢好快執苙.
當然其他菜做得唔好, 都要好好檢討下.
貓姐都放棄左奧海城過左圓方睇戲

SkyBlue 說...

yes 點菜and問路...問人多數賴野 haha

Helloconnie 說...

係咪近戲院個間泰菜呀? 我兩日行過都係小cat 三四仔係入面喎, 所以諗都唔方好食,唔敢入去試啦!!! 總括圓方真係唔會特登入去食野!!!

Chris Cheung 說...

水吧女侍手拿兩個青檸替我的飲品即場加檸汁!<----嘩,都幾嚇人喎!我即刻聯想到佢滿懷不忿咁徒手爆個青檸,然後頭也不回咁滴住滿手青檸汁番入水吧。

Janice 說...

女侍手拿兩個青檸替我的飲品即場加檸汁<-哈哈 唔知點解覺得當時好好笑+勁無耐...

Chris Cheung 說...

我100%肯定佢玩野啦!不過都好過佢拎番入去唔知整乜!哈,想問你係唔係野飲黎左先點菜呢?大蝦柚子沙律睇上去好似出晒水咁。去試不熟悉的餐廳實有風險架,所以睇完你個Blog先去試就very good啦!

leung 說...

i went to element for shanghai food last time (wong ka sa), it was bad....

selenity 說...

好似好唔衛生就咁渣落杯野度

小雲 說...

好彩多得你試了. 我都成日去 grand cinema睇戲. 在那兒食飯的確好頭痛. 一係太貴, 一係等位等到傻. 所以我多數都出番佐敦食, 澳牛+松記 水準穩定, 信心之選.

NatalieChan 說...

每一道菜,賣相都不吸引喎!

家家爸 說...

下次去360...買些乾肉,麵包芝士...走出去九龍站頂野餐好過...

Elaine 說...

請問 Husk 係賣越南菜定係泰國菜呢?

Paul 說...

Elements 一 d 都唔就腳... 同埋 d 食肆都好似幾一般o甘,真係唔多有興趣去。

winze 說...

講開問路真係好多爆笑回憶

Clara 說...

I get upset if the food is not good.

Mimy 說...

平就係平..但係唔好食真係唔好再去喇

Jo 說...

嘩..等我記住這餐廳先...下次去elements都唔去呀...

Related Posts with Thumbnails