2008年6月26日

壽司處今村

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


明早就要出發去東京,在此之前還是要吃壽司作預演!



 


壽司處今村的lunch set有約十款,由$88到$180。


我選了個$138的自選壽司套餐。


 


前菜



 


茶碗蒸,蛋很滑且用料豐富。



 


魚頭味噌湯,這顆圓圓的不是帆立貝,是巨魚眼!!賣相有點嚇人,幸好我是很喜歡吃魚眼的~



 


自選十種壽司:中拖羅、帆立貝、象拔蚌、金目鯛、深海池魚、海膽、穴子(海鰻)、油甘魚、小肌、雞魚。


金目鯛好好吃~



 


這個是另一款lunch set,不可自選壽司款式,但就有烏冬及天婦羅。



 


壽司處今村


地址:銅鑼灣軒尼詩道523-527號恆和鑽石大廈16樓


電話:2836 0056


網站:www.sushiima.com


 


********************************************************************


 


嘻,相信最好味的壽司會在東京吃到!


Blog主外遊,閉關八日,勿念。


 


 


瀏覽時間:

19 則留言:

From 說...

$138抵食喎~
8日不見....慘慘慘
祝旅途愉快!!! 切念

From 說...

切斷想念

From 說...

"切念" 佛教用得多, 真係解釋"切斷想念"
其實呢..我想打"勿念", 由於打速成揀錯左"切"念
不過都要多謝你, 學識一個新詞語

leung 說...

wow, u going for 8 days!

Janice 說...

順風嚕~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 番黎記得努力寫blog~

Zzzz 說...

very nice all the sushi...
take care and have a nice trip...

Paul 說...

嘩,去日本前都要去食壽司? Haha... have a great trip!!

小雲 說...

念呀! 一念就要念8天!

Mimy 說...

嘩~ 你聽日去日本都仲去食日本野? 玩得開心D呀~

Chris Cheung 說...

哈,臨去前都食日本野!勿念?嘻,你估呢?

SkyBlue 說...

唔好同我爭食呀 魚眼 _我至愛之一

細個時...我好like 每次去飲 上魚時 我都大叫要食魚眼 (因好大隻眼.平時果d細好多) 同table果d 3姑6婆當然無所謂(叫係妹妹仔) but次次都俾呀女麻鬧到7彩 (當然一路鬧一路夾俾我 haha)_ 鬧我無黎禮貌..一開始食魚就篤走隻眼好核突 hahah

can+dy^-^ 說...

吾好意思,睇咗你個blog都一段時間,同你say hi,
睇你個blog,真係好多好野食,好味.
http://blog.yam.com/mywedding 得閒去我度坐吓啦

傻羊 說...

一路順風!

Elaine 說...

期待你份東京血拼報告呀!

SkyBlue 說...

你東京殺出一條血路

Chris Cheung 說...

咦,樂而忘返?

UM83 說...

高貓.... 我想問你點先可以將首歌整落個blog度架? 一開出嚟就聽到... 謝謝!!!

TTB 說...

Wow... Welcome back!!!!!

Jo 說...

我都有去此間餐廳食晚餐..我都覺得好正服務都唔錯

Related Posts with Thumbnails