2008年6月23日

偷情勝地Spoil Cafe

你是第
位瀏覽本文章的友達



不要誤會,我可不是去偷情。
只是這餐廳的地點偏僻,要碰上人的機會真的微乎其微。
餐廳細小,容下十四個人已覺擠擁,大概就是一間小餅店的大小。

這間在網路上得到大好評而非常難預約的餐廳,高貓早想試試。可是這間人氣餐廳要在週末光顧的話,最少兩三星期前預約,平日的話也要一星期前預訂。

今次為星期五出發的東京血拼溫泉之旅作旅前小聚,就選了這兒試試。


先上餐包,冷冷的味道一般,而且蠻油的。



牛油果巴馬火腿沙律,用上紅酒醋,味道ok不過無驚喜。


蒜香海鮮炒扁意粉,上桌時有很香的蒜香味,炒得不錯。


大蝦芝士汁意大利麵,汁做得很不錯,不過份量少得嚇人。


磨菇意大利飯,不知何故好像吃到有點沙...很有嚼勁的飯粒,友達們不大喜歡那種半硬的口感。


Crunch cake,脆的部份就是那些用糖焗成的honeycomb狀糖碎。細細碎碎的配著蛋糕吃下本來不錯,可惜很多時那些糖碎都很大塊,咬下會黏牙,就只剩下忌廉蛋糕,如此質素的一小件蛋糕賣$48實在太貴了!

買單六百元。

以其份量我覺得有點貴,而質素亦沒有網上說的如此驚喜處處,想嚐新的話可以一試。


Spoil Cafe
地址:灣仔日街1號A舖
電話:3589 5678



瀏覽時間:

19 則留言:

Helloconnie 說...

我喜歡這間小店的格局, 看相實在很美味, 雖然份量少,但我想意大利菜會幾肥膩,少吃多滋味呀!

From 說...

比標題吸引到添
咁難BOOK我諗都無機會試 ><

Chris Cheung 說...

哈,你咁講証明你真係冇偷過情喇!只是這餐廳的地點偏僻,要碰上人的機會真的微乎其微<-----有時真係天網恢恢架!地點越偏僻戒心越細,比人撞到都未必知啦!而又因為地點偏僻,撞到正就好難解釋!

Chris Cheung 說...

哈,我齋up姐。quote番你o個句"最危險的地方就係最安全的地方嘛!"

Lian 說...

個大蝦芝士汁意大利麵.睇落好重芝士會幾好味bor

小雲 說...

為什麼去旅行要 血拼 呢? 在香港已經日日 血拼 ... 日街真係好靜, 係唔係偷情勝地我就唔知. 不過一人一啖, 比較像頭盤.

家家爸 說...

咁咪又可以去少間?

selenity 說...

真係有d貴

TTB 說...

呢間我之前都想試呀, 不過懶book 位. 呢排你成日試新野wor.
Wa ... 你 Fri 去 tokyo ... 帶埋我去ar !!!!

SkyBlue 說...

貴呀

Zzzz 說...

i like 大蝦芝士汁意大利麵
個樣好吸引...

Jo 說...

又真係幾貴喎..不過d食物好似好吸引咁.

Elaine 說...

嘩! 去東京血拚? ing...... 玩得開心啲呀!

mayda 說...

好快出發嗱, 好開心呀! 玩得開心啲呀!

Mimy 說...

咦~ D野食都唔係真係甘特別同甘好食咋窩~

傻羊 說...

日街?呢條街我好似聽都未聽過,唔怪得你話係偷情勝地! 祝一路順風! 話時話,你係咪識講日文架?

TTB 說...

Have a safe and nice trip ar ~

Chris Cheung 說...

希望你去日本玩得開心,買得盡情!

J 說...

哈~ 俾你個標題引到. 但想深一層我又何需偷呢? 原來你都係去日本會帶埋字典機~ 我都係但成日俾人笑~

Related Posts with Thumbnails