2008年6月7日

品味人生

你是第
位瀏覽本文章的友達



又是慶生飯局,幾乎每次跟這兩位友達見面,都是在荃灣。沒辦法,因為她們都住在這地方哦!

荃灣的綠陽坊自重翻新過後,多了好多食肆。
這間品味人生,本店在旺角雅蘭商場。

晚市時段全店滿座,不過未見等候人龍。

點了個二人餐再另加食物,套餐每個項目都有幾個選擇。

餐湯有螺頭煲雞湯、花旗蔘煲雞等可選,味道不錯的。


上湯浸菠菜,沒什麼特別。


小籠包,雖則賣相較遜,但皮薄多湯,有驚喜呢!


炸魷魚鬚,粉醬炸得夠薄夠脆,不過一定要醮旁邊那個甜酸醬才好吃。


煎蘿蔔糕,不知何故煎過的蘿蔔糕質地竟軟得像剛蒸熟一樣,不好吃。


玩gimmick的一個菜。侍應會在客人面前把食材放入鍋中,跟燒得滾熱的石頭同炒,利用石頭的熱力把食物煮熟,視覺跟聽覺享受都被照顧到。基本上肉類在端來時已是熟的,至於味道就一般啦,主要靠那個燒汁提味。


咕嚕雞肉,不錯的。


肉燥飯,還可以。


糯米飯,太飽了所以就是淺嚐一口而已,味道一般。



另加了個煎釀雞翼,看它表面乾淨淨的,想不到咬下又相當juicy,相信是內裡餡料的功勞。


甜品選了桂花糕,組合很奇怪,用了車厘茄做裝飾,底下又放了九唔搭八的粒粒紅豆......撇除這些,其實糕的桂花味蠻香的。

買單約三百元。
經濟實惠的餐館,不過就不是非常好吃那種喇~


兩位友達均剛剛旅行回港,有手信!

右手邊的是日本代表,我問為何買咖啡呢? 好好喝嗎? 答案竟是因為最後一天剩下了些日元加上價格便宜,所以買了很多回港....囧。



左手邊的是韓國代表,The face shop的片裝面膜。由曾是日航空姐現貴為C9的友所贈,皮膚偏乾的友大力推薦這面膜,當地買才港幣一元一片,所以她大量入貨,但都已全用完了!好誇張!



今晚剛剛拿了片試用,一片有22ml美容液,多得一面敷一面滴。感覺蠻滋潤,不過對於油性肌的高貓來說有少許黏,雖然友達說不用過水,我還是忍不住稍為洗了一洗。

不知道香港賣多少錢呢?



品味人生
地址:荃灣惠荃道22-66號綠楊坊2樓S35舖
電話:2415 7999


 

瀏覽時間:

free hit counter

16 則留言:

winze 說...

我有個FRIEND都話THE FACE SHOP超好用,BUT香港已經徹退啦,TAIWAN都無啦... 因為我就黎去TAIWAN....

From 說...

搵日試下~~因為0的野0岩我口味

∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞ 說...

我覺得哩間就麻麻啦。但有 d 都幾有特色既

Catherine 說...

haha...u have so many 慶生飯局!!

Elaine 說...

味道雖然一般,但三百蚊有咁多樣餸,都 OK 啦!

傻羊 說...

咦,今次三個人又會食咁多野既,你果兩位朋友一定有返咁上下份量喇!

KiKi 說...

端午節快樂

winze 說...

No comment !

leung 說...

soup looks good!

小雲 說...

你有冇食出人生?

Chris Cheung 說...

綠陽坊翻新之後真係唔同晒!呢間餐廳好似乜野菜正式都有D,不過嘎聽你講一般就唔洗試啦。

Lian 說...

嘩.你D餸影到今吸引.樣樣都好好食今樣bor

小雲 說...

我見佢個名叫<品味人生>嘛.

Mimy 說...

The face shop的片裝面膜真係好用嘛?

Helloconnie 說...

lee 間品味人生係旺角雅蘭有分店, 上次食過一次環璄太嘈太逼,食物ok不過一定冇下次!!

Paul 說...

我覺得 "品味人生" ok o架,不過雅蘭就真係好嘈 lor.. 你收到o個 d 手信都幾特別o架 wor... 等我下次去旅行都諗o下先得,haha~

Related Posts with Thumbnails