2008年3月31日

告別聚餐@海鮮島

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達





常聽人說,最真摰的友情通常都是學生時代認識的人。出來工作後,人事變得複雜,不可能像學生時般天真易信人云云。

我比較幸運,出來工作的這些時間,工作過的公司大都不會有辦公室政治,同僚間相處和諧。而在這間公司認識的同僚們,是我暫時遇過最好的。辦公室政治,固然沒有。大夥私底下感情不錯,在工作間亦玩得很放!瘋狂程度相信是前無古人,後無來者!

可是,套句老話,天下無不散之筵席。四月份我便要到新公司工作,這裡的一切,我會好好記住。


貓の告別餐,一眾飯腳們提議去吃海鮮。新舊人一共十八位,浩浩蕩蕩的向布袋澳出發。




餐前小吃,沙薑雞腳。



油鹽水煮蜆﹐胡椒味很重,還不錯。



豉油皇大蝦,大大隻,好好吃!



酥炸生蠔,還在喉痛,沒有吃。



薑蔥炒蟹,那隻蟹有點瘦。



墨魚刺身,蠻好吃的啊~



豉椒炒蟶子,惹味。



椒鹽賴尿蝦,海鮮必吃。



蒜蓉粉絲蒸扇貝,如果可以多點汁就好了。


蛋白花雕蒸蟹,精華都在蛋白,摻著酒香,好味道呢~



白灼跳螺,第一次吃這種螺,味道尚算不俗。



辣酒煮花螺,剛上桌夠熱夠辣好吃~



吃得過癮玩得高興,感謝各位的款待。



飯後部份人去了吃糖水。是長沙灣的松記。大滿足!





意外地,上司送了一對閃閃耳環給我,是吊下來的款式,真知我心意。

好開心,大家都待我至善,定是前生修來的福份!
Z,多謝妳替我取的nickname,聽上去很sweet,如果不知道背後意思的話....



中國人有句話叫:人走茶涼。
但我深信這句話並不適用於我們這一群,是夜席上有現任及已離職的同僚。
薪火相傳,正是如此。


海鮮島
電話:西貢清水灣布袋澳7號B舖
地址:2719 5730


松記糖水
電話:深水步營盤街128號地下
地址:2386 7710


瀏覽時間:

free hit counter

26 則留言:

Chris Cheung 說...

哈,再祝前程錦繡!

Chris Cheung 說...

開頭諗左幾個唔同原因你冇開留言,原來自已諗多左,好多時世事冇想象中咁複雜,只不過諗得太多令件事複雜左。

Chris Cheung 說...

所有海鮮睇上去都好好味呀!尤其個蛋白花雕蒸蟹好吸引呀! 有機會都要去布袋澳試試。

小雲 說...

一路順風.

Clara 說...

I am getting hungry!!!

selenity 說...

好正的海鮮宴。可見你人緣極好。先會係你走時有咁豐富我送賀。希望你轉了新工同樣開心

icy 說...

你上司對你真好呢~~~

From 說...

好一流呀~~人多食海鮮可以食多幾款.不過布袋澳太遠啦.
去松記我只食幻彩明珠, 平得黎好夠份量.

Chris Cheung 說...

布袋澳真係好遠,我諗由我屋企都要一個鐘先去到。松記糖水幾好食架!哈由唔知幾時開始,晚飯+糖水/飲0野變成指定動作咁。

KiKi 說...

the earings is so nice ar.......so as your boss too....it is diffiuclt find such good boss la

Helloconnie 說...


好美味呀~~~ 你地幾多人食呀? 先祝你新工工作愉快呀!!!!

Lian 說...

呢間我都食過呀.幾nice架bor

Shuk Man 說...

大有收穫, 好味道咁, 就此byebye啦!!!~~老土一句: keep in touch!!!

KiKi 說...

Take care and see u 2 days later

Mimy 說...

樣樣都o甘好味...

Chris Cheung 說...

早晨!邊日番新工呀?中間有冇幾日假休息呢?

ka ki 說...

返新工順順利利! 再遇到一班好同事!!

Chris Cheung 說...

祝工作一切順利!

TTB 說...

希望你一切順利!!!!
咦! 呢份工又可以上blog ga? 又幾好wor!!!!

傻羊 說...

你d同事都算唔話得,食餐咁好既,仲要去到西貢食,又有禮物收!
尋日同老細同事食自助餐,都飽到肚痛........

傻羊 說...

咦,你響新公司做d咩架?
響邊頭返工?睇下我會唔會有機會撞到你!

傻羊 說...

返中環係暫時性,半年之後我地支team會搬去One Island East...........

SkyBlue 說...

雖然有d老套..but 祝你 前程錦繡,,..

傻羊 說...

響鰂魚涌,遲d可以搵我食lunch!

傻羊 說...

響太古城同鰂魚涌之間.......
http://www.oneislandeast.com.hk/location.html
我冇特定既lunch hour,總之唔太過份就得。hehe...都係等我搬左之後先再講......

傻羊 說...

我淨係知除左我公司之外,仲有DBS都會搬去果度。
即使我支team唔係sales team,我d同事多數都係自己食自己,有時甚至乎自己買飯盒食,所以有時我都係自己一條友食架咋!

Related Posts with Thumbnails