2008年2月24日

貓の家鄉:2008新春篇 (最終回)

你是第

ivr
位瀏覽本文章的友達



 


到達碼頭。



 


可坐船遊金門及廈門海域,但當然不能上金門的岸。


天寒地凍,不知道為什麼還有人坐快艇。



 


到鼓浪嶼最普通的方法,是乘渡輪,回程才買票的。



 


好多人...



 


船內有吊環,逼得像在搭地鐵!




 


甫下船,有好多導遊走來兜生意。



 


日光岩,走到頂可看到鄭成功的雕像,可是我沒有力氣去走喇...



 


整個沙灘都堆滿人。藍傘是給茗茶客戶坐的,好像是$80一位,有夠貴的。



 


我很懷疑,這種浮水球,氧氣從何處入呢?



 


這些別墅叫做療養院,好奇怪。從前是供幹部渡假,現在則開放給公眾租住。



 


第一次見蒙牛雪糕,立即買來試試。



 


唔...不過味道沒有想像中的香濃。



 


基本上鼓浪嶼跟香港的南丫島很相像,可以做的活動都差不多。


回程亦是人頭湧湧。



 


到中山路走走,看見這個賣麵粉公仔的攤檔,這種工藝,現在是買少見少了。



 


國內運動用品名牌李寧的slogan:Anything is Possible。


咦,為什麼如此耳熟呢?



 


黃則和花生湯店,每次經過我必定光顧。它賣的素餅(綠豆餅)實在好吃,跟超市買到的截然不同。


酥皮配不太甜的綠豆蓉,有點像老婆餅及太陽餅。同事們均讚它比老婆餅好吃。



 


黃則和花生湯店


地址:廈門中山路22-24號


 


 


瀏覽時間:

12 則留言:

傻羊 說...

嘩,個沙灘咁多人,點玩呀?d人多到陸沉!
Anything is possible.....擺明抄 adidas.......大陸人風格.......

Chris Cheung 說...

唔...我覺得架船超載,下次咁情況一上船搵定救生衣穩陣D!你有冇買麵粉公仔呢?

Lian 說...

蒙牛我食過佢牛奶味雪條,,幾好食呀,.,.你見丁可以試一試

TTB 說...

我都覺得隻船超載呀, 以前大陸發生過超載沉船事ga!
浮水球點玩ga?

ka ki 說...

我試過一次蒙牛雪條, 我覺得幾好食喎!

Anonymous 說...

你真係好鬼識嘆既唶高貓~☆

hahaha 說...

細個果陣住過D幹部屋... 有不少美好回憶!! 我至怕食果D綠豆沙餅... D親戚次次都買佢很手信...其實古浪嶼至好食嘅係手造黑芝麻糯米糍呀!! 有冇吃呢??

小雲 說...

你回鄉節目都幾豐富, 8篇都未寫完. 中國人的強項,「參考」!! 萬歲!

Chris Cheung 說...

咦,我想問呢,我有時打d香港字你會唔會睇唔到?

knotters yoyoma 說...

" 逼得像在搭地鐵!" seem 逼er than 搭地鐵!why all are standing without seats?

Chris Cheung 說...

咁其他人打都睇唔到?

Chris Cheung 說...

唉,唔通我D香港字同你無緣?

Related Posts with Thumbnails