2008年2月28日

最受歡迎的炒蛋

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達


 


澳洲牛奶公司的炒蛋,久仰大名,一直很想試試,無耐不知道在哪裡,要特地去找呢,又好像不大順路喎!


這天跟同房於Elements看完戲,對此處的餐廳又不感興趣(最主要是不想排隊喇!),便到佐敦走走。


跟同房說起一直想試澳洲牛奶公司,她說正在附近,原來就在裕華國貨的不遠處呢!


 


叫了個燉奶及快餐分著吃。


燉奶真的很香滑喔!



 


傳說中最好吃的炒蛋,是蠻好吃的,蛋炒得剛剛熟而又有少許汁液,但沒有想像中特別。同房說這裡炒蛋的水準有些飄忽,當然無論如何不會差的,只是有10個好吃還是8個好吃的分別。



有人說這裡的伙計沒有什麼服務態度可言,我倒不覺得。我倆還未坐下伙計就搬來一張椅子供我們放包包,很貼心呀~


 


 


澳洲牛奶公司


地址:佐敦白加士街47號地下


電話:2730 1356


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


新年後好像吃大了胃口,在辦公室零嘴吃不停。


其中兩樣:


日本神戶六甲芝士蛋糕,一盒五件,除了蛋糕本身有芝士香,面層還飾有camembert cheese。$55,City Super有售。



 


託友達從新加坡買來的BENGAWANSOLO曲奇餅,果真鬆脆,好吃好吃~


官網:http://www.bengawansolo.com.sg/




 



 


 


瀏覽時間:

 

14 則留言:

Sharon 說...

盒 cheese cake 好吸引呀!!! =]

Chris Cheung 說...

靚女去到邊都有優待喎!"還未坐下伙計就搬來一張椅子供我們放包包,很貼心呀" 我的遭遇係:"還未食完伙計就想收起我碟o野,很XX呀" 。不過我覺得呢間o野炒蛋同燉奶真係幾正。有一次同個Friend去仲發生左件低Bo野,陣間話你知。

Chris Cheung 說...

哈咁要睇你想像力啦,當時唔忙o架,你試代入我個處境就知XX係乜。(哈哈我想強調我係一個斯文人!)

Chris Cheung 說...

高貓你真係斯文!件低b事係咁,有日我帶左個Friend下午茶去呢度食,之前同佢講可能好多人,由安排入坐、落單、出餐到清理都係用極速,我叫佢醒少少用兩秒鐘諗食乜好啦。可能係我錯,咁樣俾左無形壓力佢。o係落單尾聲,我個Friend突然同伙記講:"塊多士烘底,唔該!"我個腦仲諗緊多士烘底係乜,個伙記已經皮笑肉不笑咁講:"咁即係要成塊架啦!"講完就轉身極速入單。我同成其他唔識人同一時候狂笑,我嘗試打完場同個Friend講:"你個Gag都幾爛喎!"點知咁又引發第二輪笑聲。係我笑到標眼水同時,感受到笑聲係可以打破人同人之間隔膜!

Amy 說...

The cookie I told you that's very good is Cashew Sugee Cookies!! Also, the Pandan Chiffon is very good too.

hahaha 說...

估唔到識飲識食的高貓居然未去過澳洲牛奶公司!!
D蛋係用牛奶炒的... 所以特別好味!!

Mimy 說...

我覺得我係因為天氣凍食大左個胃口...係時後收斂下喇~

小雲 說...

我昨天都去了Elements看電影. 之後我就去了旺角的西門町台灣麵食, 都唔錯的.
西門町台灣麵食 地址 : 旺角通菜街2號鴻光大廈2N號地舖 電話 : 2332-4673

Fu Yun 說...

果度係好食,因為細個就係住油麻地。 服務態度麻麻,是因為他們實在太忙,客人走了又來。如果你不快點叫菜,他們真的會覺得你「阻住地球轉」的。
至於加奶炒蛋,其實老麥也是這樣做的。這是西方習慣。

xx 說...

燉奶同炒蛋我都好鍾意 ...仲有芝士蛋糕呀

Fu Yun 說...

BengawanSolo呢間餅店既野,就梗係好食(出晒名)。
只不過貴到飛起。

ka ki 說...

我未去坐低食過, 不過同事有時會幫我買件蛋治返公司, 好厚, 好大件!!

NatalieChan 說...

我都很喜歡去嗰到食野,最喜歡食是燉奶!
你有冇發覺係澳洲牛奶公司食野嘅人,基乎個個都叫同一樣食物呢?

TTB 說...

我食o左炒蛋啦! 超好味呀!

Related Posts with Thumbnails