2008年2月25日

帕莎

你是第

ivr
位瀏覽本文章的友達


 


元宵佳節當日,情人節原班人馬又再出動。


買了票於JP看「魔法奇緣」,所以隨便挑了附近的帕莎吃個晚餐。


 


羊肉及雞肉串燒,肉嫩多汁,好吃!



 


羊肉餅,好羶...你可問侍應拿三色香料粉,加入後好吃多了。



 


忘記了叫什麼,我們選了吞拿魚餡,就是一個普通的吞拿魚酥。



 


羊肉炒麵,還可以。



 


咖哩雞,味道還可,但太興的比較好吃...



 


魔法奇緣是一套令人快樂的電影,而且蠻浪漫的。


看完戲,當然要吃個湯圓應一應節。


不知道這個麻布茶房的芝麻紅豆丸子,可否勉強當做湯圓呢? 就當是那些芝麻餡都漏出來好吧!


至於味道,個人覺得是太甜了...



 


大家看到以下的元宵花燈,有何感想呢?



我覺得 好.恐.怖!


岸邊戴著紅花球的是新郎。眾人迎接新娘,本是一宗美事﹐但看來好有接鬼新娘feel...為什麼那堆人就只有身體發光呢? 唉。


 


 


帕莎新疆菜館


地址:銅鑼灣加寧街5-7號名店坊地下C1、C2及D1舖


電話:3162 3544


 


瀏覽時間:

14 則留言:

Chris Cheung 說...

唔講唔覺,一講又真係幾恐怖。我都好多年冇去看元宵花燈。

Chris Cheung 說...

莫非呢個係我地附近個公園元宵花燈?屋企望落去都幾靚,估唔到原來咁恐怖!哈可能個頭識發光仲恐怖呀!

Chris Cheung 說...

哈你呢一篇係尋晚寫完頭先post定話今朝寫呢?

Chris Cheung 說...

哈哈,你咁勤力點會偷懶呢!唔好意思係我多心,諗住夜晚唔會upload張恐怖相嘛!

小雲 說...

佢只要做人形, 就會覺得好似用來燒那些..... 都係做番動物,自然物件好d.

Chris Cheung 說...

西環有間叫 巴依餐廳 專吃新疆菜,d羊肉味道都幾好架,不過位置就難搵少少。

hahaha 說...

我都話Enchanted好siweet架啦!!!
呢間新疆野我都好想試吓...
D相... 有同感.... 好似....
大吉利是!!

UM83 說...

你知唔知台灣都好卿喺元宵節... 點花燈..... 我個 friend 整咗個花燈比我... 我睇完之後好驚 ..... 我一 d 都唔識欣賞... 反而有 d 驚 tim...

Chris Cheung 說...

今晚氣溫會跌到十三度咋!有冇著多件衫呢?呢排D感冒菌好勁呀!

KiKi 說...

時凍時熱,好似我嘅病情~
今晚又凍番啦,記得著多件衫lu

TTB 說...

我都打算weekend 睇 Enchanted 呀!
我以前都食過 "帕莎" 幾次, 不過近排好少去名店坊食野啦.
"花燈" o係邊度擺放ga? 真係恐佈wor!!!

Chris Cheung 說...

最緊要唔好涷親呀!哈哈陣間爭食飽D應該冇咁涷!

Chris Cheung 說...

咦,我無厘頭打多左個"爭"字。其實唔洗節制飲食,留意煮食方法同食物都可以食得飽。不過成日o係外面食的話,健康選擇又係少D。

ka ki 說...

你都覺呀? 我次次見倒呢啲花燈都好驚!

Related Posts with Thumbnails