2008年2月18日

貓の家鄉:2008新春篇 (三)

你是第

ivr
位瀏覽本文章的友達


 


吃過午飯,前往漳州。


說起福建,人們認識廈門、福州甚至泉州,但漳州呢,倒是沒多少人知道。其實漳州位於廈門附近,約45分鐘車程,其管轄的地區有好多,家鄉是位於市中心薌城區。漳州的名產有水仙花、雪耳以及片仔癀。


原來呢,漳州還是中國女排的訓練基地,聽媽媽說外公年青時是排球的省代表,嘩聽起來好勁!媽媽年青時排球及羽毛球均打得出色,為什麼我得不到半點遺傳呢?!


 


三輪車亦是此地的特色之一。圖中這款是舊式三輪車,最多可載四人,現在改了用摩托車行走,多見於郊區。




 


市區用的是新款三輪車,只可載兩人。現在的車伕,多是由外地如江西人來做。



 


漳州的景點之一,位於九龍江的八卦樓。



 


舅舅住的屋苑,是類似碧桂園的那種小區,內有幼稚園、球場及泳池等。



 


保安方面不錯,時有保安員巡邏。雖然,我見過有位保安坐在看守亭內打瞌睡......



 


舅舅家中的裝修,配合屋苑設計,帶有歐陸風味。



 


廚房用的爐,好像韓燒那種,周邊一格一格的是用來吸油煙!這樣就不用裝抽油煙機了!適合開放式廚房,我覺得好潮!



 


這隻可愛的小狗叫QQ,很乖巧的。


兩年前牠髒兮兮的走入舅舅的廠房,怎趕都不走,還走入辦公室內逗留!後來表弟見牠可憐,就收養了。


看牠現在多健康!請問有沒有人知道牠是什麼品種呢?


原來舅母不讓牠坐上沙發,我在不知情下讓牠犯規了~



 


每當家人回家,牠都會跑到玄關跳起前雙腳歡迎,平日又不會亂吠一通,真的很靈巧啊!


圖中牠正在歡迎我呢~



 


當主人出門,牠便會走到欄杆位企圖看看主人的車。



 


QQ:我係咪好得意呢? 無戴大眼仔對眼都大過江若琳架!



 


 


瀏覽時間:

free hit counter

17 則留言:

Clara 說...

嘩!個爐頭好正呀!第時要整翻個至得。

Chris Cheung 說...

第一次聽"片仔癀"以為係食物,用google search先知係乜。個美的爐好特別,咁樣設計真係唔洗裝抽油煙機,不過再大wok 就用唔到。抄會唔會唔就手呢?

Chris Cheung 說...

個美的爐設計好特別,真係唔洗裝抽油煙機,不過大D Wok就用唔到。抄會唔會唔就手呢?

Chris Cheung 說...

真係好適合開放式廚房裝!不過連香味都吸埋就誇D! 咦你煮家鄉蟹?會唔會下篇出呢?

KiKi 說...

your uncle's home very cyber la......

Chris Cheung 說...

我頭先上美的個網頁個爐,原來我搞錯,係美大唔係美的。香港真係唔覺有,不過我覺得應該有市場喎。

TTB 說...

個爐好型wor!
你uncle 係唔係住town house 呀! 好舒適wor!!!

Chris Cheung 說...

我頭先打過電話週圍問,家用真係冇,因為所有市面上買到家用煮食爐都要經機電工程署批准有GU標誌。有GU標誌 冇呢隻。如果屋企想裝就要訂造,同埋解決加條抽油煙喉走位。咁講到尾都係成本問題。哈我發覺我真係幾無聊!

UM83 說...

個爐好特別呀.... 未見過喎... 好啱我媽咪用呀...Agree? hahaha

Kim 說...

間屋好正, 個半透明浴室都好吸引~ 請問你舅舅有兒子嗎? 哈哈

Chris Cheung 說...

內地好似煮食爐安全方面冇劃一標淮,睇怕冇乜公司肯花錢做QC送檢引入啦。內地買番香港氣體電熱水爐煮食爐煤氣公司唔會裝,除非有GU標誌啦。住House咁實開心啦!

Mei Yee 說...


佢有啲似「貓屎先生」隻狗嘅成年版。

ka ki 說...

環境好好喎, 連小狗都特別舒服.

hahaha 說...

啊同鄉... 漳洲我都未去過喎... 好似幾先進咁!!
咁妳有冇去古浪嶼探吓鄭成功呢??

傻羊 說...

間屋好大好肆正,你舅父一定住得好舒服,睇隻狗幾開心就知!
同埋如果佢好早買左呢間屋既話,應該升值左好多,賺唔少!

Dan 說...

佢係咪西施/史納紗混種....
個樣+耳似史納沙
但毛似西施或貴婦(曲)....毛會唔會剪大短
可能長D就睇得出 :D
但真係好似史納紗喔....不過好似無里個色 = =

Dan 說...

佢就真係識選, 選到個有錢既緊係死都唔肯走啦~
好食好住當然要討好下主人既~醒目仔

Related Posts with Thumbnails