2008年2月26日

街坊廚神:北角和富街

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達


 


每一個地方,都會有其隱藏著的街坊廚神。最近吃過的兩間,都在北角和富街。


 


仁寶小館


這小館跟附近的新和富據說是同一老闆。


幸運地不用等位,就試試看。


 


炒蟶子,每條長如腸的蟶子,配以肉碎同炒,很惹味。



 


鬼鬼馬馬,分別以魚肉及蝦膠釀入油條內炸,再以沙拉醬拌勻,甜甜酸酸,油條夠脆,不錯的。



 


魚湯浸芥菜,有魚(湯)有菜,營養均衡。



免費糖水是芋頭西米露,芋頭經過長時間煲煮,整個糖水很「綿」,友達很滿意的說。


謝謝友達L的請客。


 


 


阿鴻小吃


同樣位於和富街,在仁寶附近。


店主是蔡瀾的朋友,店以賣鹵水小吃馳名。


 


前面的是麻香雞腳根,另有芥末味可選。


後面的是川辣牛肉拼海哲,辣味恰到好處,不俗。


雞腳根就是雞的腳根,非常爽口!配合麻香醬,要我一個人幹掉它亦不成問題。



 


無骨鴨舌,不用吐骨,啖啖肉吃得很方便。



 


燻蹄拼切雞飯,燻蹄不像一般吃到的,這裡的燻蹄皮肉皆軟滑,好吃哦~



 


蔡瀾撈麵,非常一般,不夠鹹不夠香,可以再多下點豬油及醬油。



店家還送了我們每人一碗花生雞腳老火湯,沒有味精,好喝好喝~


順帶一提,這裡的coke zero,原來是枝裝的,很別緻呢!


 


午市時間沒什麼人,聽說晚市多數要排隊才有得吃。


買單二百多,可以再來。


 


 


 


仁寶小館


地址:北角和富道82號仁寶閣地下


電話:3105 3696


 


阿鴻小吃


地址:北角和富道84-94號銀輝大廈地下4號舖


電話:2570 1108


 



 


 


瀏覽時間:

10 則留言:

小雲 說...

高貓真係豪爽, 咁都唔怕食. 愈來愈喜歡你! 我同d 女性朋友出去食o野, 樣樣都話肥唔食. 不如唔好去街食... 好食的話肥都可以接受. 最多之後做番多d 運動. 唔好食, 幾健康都吸引唔到我去食啦.

小雲 說...

你點食都咁fit... 真係令人羨慕!

Chris Cheung 說...

我都覺得高貓掂呀,乜都唔介意試,又食極都唔肥。我都有好多女性朋友出去食o野,一係樣樣都話肥唔食,一係食兩啖話飽(真係兩啖)。你話肥咗好多,見你張相又唔覺喎!

Chris Cheung 說...

哈咁不如你post 張大開食界後映相比我地大開眼界啦。

Chris Cheung 說...

我記得仁寶小館鬼鬼馬馬呢個,電視個方太有教過,不過係用甜酸汁。我阿媽都有跟住煮,幾好食o架。

ka ki 說...

近我公司喎, 可以去買嚟試吓!

hahaha 說...

我條街D隱世廚神都俾高貓妳揾到... 識貨喎
試埋間勝利小廚啦... D泰南雞飯ok架!!

Mimy 說...

鴨舌係我既至愛...好想食呀~

hahaha 說...

唔知喎... 有可能... 我未吃過勝利道果間... 總之就得啦... !!
等我遲吓介紹多幾間呢頭的隱世廚神俾妳先得

hahaha 說...

嗱先介紹妳兩間... 兩間都係威菲老道...
金山... 前身係小樽... D日本拉麵好味架... 其他和食都ok
住吉... 又係日本嘢... lunch去好啦... 夜晚有D貴... D海膽粥唔錯架!!

Related Posts with Thumbnails