2008年2月16日

鼎泰豐

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達


 


沒有情人的情人節,依然過得好開心。


原因是我這小籠包怪發現尖沙咀開了鼎泰豐!(嗯,可能是我outdated)



 


小籠包,皮薄易夾,讚!



 


蟹粉小籠包,有蟹粉的鮮味,不錯不錯~



 


蒜蓉炒油麥菜,蒜香菜嫩。


 


雞蛋炒飯,想不到簡單的一個炒飯亦好吃啊!



 


蔥油伴麵,味道好但份量少。遲來的友達還以為是我們先吃了!



 


炸排骨麵,其實是豬排喇~ 那個豬排好好吃!非常的juicy!



 


菜肉大包,不俗。



 


這個是豆沙小包,用小籠包的皮包著滿滿的紅豆沙。


豆沙微甜,一點都不膩﹐意想不到呀~



 


八寶飯,香軟有勁,推介~



 


最普通的是這個千層油糕,味道像饅頭,但索價$18!



 


總的來說我很滿意,不枉等了一個小時才有檯,都是值得的。


這裡的食物跟台灣本店不差太遠啊!


記得數年前試過黃埔的鼎泰豐,覺得一點都不好吃,細問侍應下才知道原來那間只是買了license來做,由於質素不合乎台灣店的要求,已終止合約,關了店兩年多。而現在這店,是台灣直接營運的,不但空運了廚子,還空運了女侍應!負責我們這檯的曹姓服務員說話的語調跟林志玲一樣溫柔呢~


 


買單$400。一定要再來吃!


 


鼎泰豐


地址:尖沙咀新港中心三樓


電話:2730 6928


 


☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆…☆


 


飯後去了看越空行者(Jumper),好看呀,推介推介~


散場時滿場都是一對對的情侶,好壯觀啊!


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

13 則留言:

raymond 說...

你好!!請多多支持!!

「村」所寫的《飲飲食食事件簿》, 食譜圖文並茂,每個程序都有詳細的資料 。大家就算完全唔識煮飯,只要照跟著BLOG中的示範去煮,煮出一模一樣的餸真是毫無難度。呢到有食譜分10大種類,連海鮮都有,應該可以幫你解決煩惱。

Chris Cheung 說...

我個零月前經過 新港中心已經見到呢間鼎泰豐將會開, 嗰陣諗住遲D一定要去試吓,不過轉個頭又唔記得咗,好彩見到你寫佢,等我過幾日試吓先。似乎樣樣都好好食咁,等一個鐘都值喎。

MuiMuimui 說...

蔥油伴麵

ka ki 說...

我好耐之前都試過黃埔嗰間, 但覺得好一般.... 呢間都聽講好似好味啲, 不過要等一個鐘, 算把啦....

Anonymous 說...

會因為寫食評而成為精選blog主嗎??

SkyBlue 說...

我記得之前那個位置應該係 "儂" 的菜館,但忘記了搬去那。記得去年Vendor 請客去食開年飯,就是那裡,味道............=.=.......太鹹了............... 今年初七開工,老闆請食開年lunch,去了鯉景灣 "中意坊" ,7個人食3個2人餐加小食,套餐包括19款精美甜品,我知你最好甜品,若你未去過,不妨一試......^_^

傻羊 說...

鼎泰豐響我屋企附近,知道佢開左都未試過,遲d一定要試下!
我淨係食過台灣果間咋....不過就真係幾好食!同埋侍應d服務態度好好!
我之前睇jumper個trailor已經覺得好正,我呢個電影迷一定唔會放過!!!

MuiMuimui 說...

係呀﹗我覺得蔥油伴麵好好味呀﹗

SkyBlue 說...

中意坊 地址 : 西灣河鯉景灣太康街45號 地 下 GB01-02A
電話 : 8100 8446 留名...............無名氏............

hahaha 說...

我以前去過黄埔果間.... 因而對香港鼎泰豐失晒信心...
但TST果間好似幾得喎!!
我至憎情人節周街都係情人... 好叻咩...
我"時運高"睇佢地唔到!!

小雲 說...

真係做到台灣的水準? 我都係小小籠包怪, 一次可以食二十隻小籠包! 你又唔叫人一齊去, 好衰架!

TTB 說...

好似幾好bor!!! 睇o下同佢有冇緣先!!!

icy 說...

好味呀 我去過黃埔個間食 味道真係差好多呢
等我又去尖沙咀呢間試下先^^

Related Posts with Thumbnails