2008年2月4日

Triple-O's

你是第

無料カウンター
位瀏覽本文章的友達


 


甚少吃fast food的高貓,這天跟兩位歐洲旅友去了Triple-O's。多位網友都盛讚這裡的包,一直很想試試。



 


我要了最普通的那款。這裡的飽真的很大份,即使把口張得最大亦不能一口將上下的飽同咬。


味道不錯,有很多醬汁,當然比麥當勞的好吃,但又不至於回味無窮。


欣賞把醬瓜放在飽上的細心安排,不吃的人可輕鬆把它拿走。


粗薯條不俗,可能因為天氣冷,放一會便涼了。



 


友達K的mushroom burger,看來不錯。



 


另,套餐的薯條可加$6 upgrade做炸洋蔥圈,可以一試。



 


其間友達有點事要回辦公室走一趟,我們也跟著去「參觀」一下。


一個人看八個屏幕,合起來活像個擋風玻璃,好勁!



 


茶水間提供的咖啡是意大利品牌Lavazza,好幸福哦~



 


 


Triple O's


地址:中環交易廣場The Forum 1樓平台10號鋪
電話:3401 4000


 


瀏覽時間:

free hit counter

7 則留言:

高貓 說...

梁靜茹 - 崇拜




我看它很適合你,謝謝。

小雲 說...

Triple O's 當然比麥當勞好. 價錢差咁多. 包真的很大. 女孩要一口咬下去似乎無咩可能. 我想這兒最出色就是醬汁比人好. mushroom醬汁真係好得. 你的多摩打之一定是有複眼的, 一次過看8個mon....

hahaha 說...

樓下小雲講得好啱!! mushroom飽至好吃!!
莫非那是Morgan Stanley? 但有乜理由可以俾妳自由出入...

Chris Cheung 說...

哈我以前喺外國讀書嗰陣,每個月一定幫襯一次Triple O's Burger。番到嚟香港剩係食過幾次,個Mushroom Burger 真係幾好味!

knotters yoyoma 說...

i think their burgers are just so-so

傻羊 說...

我好鐘意食果度d 野,果度岩岩響我公司樓下,超方便!
你個trader friend響ifc做都好方便!

mayda 說...

wa你朋友係財經界中仕 ?! 公司咁豪有咖啡機仲有意大利咖啡添!

Related Posts with Thumbnails