2007年5月19日

六秒内測試你是否墮落

六秒内測試你是否墮落。

請講出你從以下圖中,看到了什麼呢?


 

如果閣下看到的是一對男女,那證明你的心靈已經不是小孩般純潔。


研究家指出,小孩子無法辨識是一對親密的男女,
因為他們沒有此景象的經驗,他們看到的只是九隻海豚。

這是一個測試,看看你是否有一個被腐蝕的心靈。
如果你無法在六秒中内看出有九隻海豚,你的心靈已經完全的...

10 則留言:

KanGary 說...

邊鬼度有9隻...得7隻炸 wor

JOJO 說...

得6隻....加一舊唔知係乜 = =

高貓 說...

睇黎你地個心靈已經完全被污染喇! 等本貓打救你地啦~

rachel 說...

死, 唔好講6秒, 俾6分鐘我都睇唔到海豚, 原來黑色果d先係... sorry, 我一向都向'光明'處看!

nelson 說...

死la ,我點都睇唔到海豚嘅,唔通我已嚴重污染?

高貓 說...

圈埋比你都睇唔到.... 施主,你都係無藥可救了~

KanGary 說...

最細果2舊野....點睇都唔係海豚 la.... 一定只我7隻...沒錯嫁 la xd

JOJO 說...

你隻死貓 post 個別人做好的答案就當自己答 = =

高貓 說...

JJ你冤枉我喇!呢幅圖係我親手圈架!

江南浪子 說...

時代已經唔同了,而家的小孩子細細個已經扮哂大人,你問佢地是否見到九隻海豚,佢地分分鐘會反問你是否白痴兼低能呢!

Related Posts with Thumbnails