2007年5月8日

聾貓



聾貓一、二集





這是一篇我高度推介的的漫畫,可能有很多人已在forward email看過,但未必人人知道作畫者是誰。小克的漫畫雖然畫功不怎麼樣,但內容搞笑,言之有物(除了這篇「聾貓」之外
)。另有一則以香港建築物比喻為男性生殖器的成長過程,亦是笑爆咀之選,有機會的話再跟大家分享。








14 則留言:

c 說...

哈哈哈.好搞笑啊
仲有冇得睇啊?!

bacon 說...

(Empty)

SkyBlue 說...

笑到哈............................

Chris Cheung 說...

講開以Blog會友,其實我第一次到你呢個blog正因為呢篇聾貓。第二次到訪都是經Google拜讀另一篇文章。我bookmark左你個blog,到第三次正式細閱,好巧合地你咁橋寫左去我工作地點入面間餐廳食飯。之後從英文到中文留言都係後話啦。

Chris Cheung 說...

小克本偽科學証1 and 2我早輪先買,尋晚剛睇晒,聾貓固然非常好笑,但小克文字同童年回憶更引起我共鳴。

Chris Cheung 說...

咦,你咁快就估到,哦我知道啦。我長期都係果度做野(唔係餐廳)。邊篇blog文經google搵到呢,就咁……遲D先話你知好嗎?

Chris Cheung 說...

幾好睇架!不過你係女仔又冇我地咁Old Cake,共鳴會差少少。不過佢講佢屋企養兩隻貓,好好笑之餘仲笑中有淚!

Chris Cheung 說...

Vista真係大而無當,用左咁耐都搵唔到有乜好處。

Chris Cheung 說...

哈咁有機會送兩本過你,我都係鐘意住實物多過o係電腦上睇!

Chris Cheung 說...

一言為定啦! 想問你係唔係細個已經有寫日記習慣o架?

Chris Cheung 說...

我細個都試過比我表弟睇過我本日記,佢仲簽埋名,不過我到好多年後臨搬屋前先發現,真係比佢激死!

Helloconnie 說...

你真係寫咩都得喎, 好叻!!!

Wing C 說...

最初在那些Forward Email裡面看到最上那篇''聾貓"時, 真是笑死, 因為我同聾貓一樣都係成日聽唔清楚人地講野, 跟住就求其作一樣差不多音既字出黎...

SkyBlue 說...

哈哈 … 好好笑呀 ! 有冇弟三集呀

Related Posts with Thumbnails