2007年5月14日

媽媽我愛妳

一年一度的母親節,當然要談談小學作文熱門題目 -- 我的母親。

 

媽媽在我眼中是位滿分好媽媽。除了是一位出色大廚、細心裁縫、精明投資/消費者、輔導員、家中的醫生/護士,更是充滿幽默感的好朋友。當然有時亦會有嘮叨的時候。

 

生於文革時期的媽媽,讀書不多,但人很聰明,學什麼都很快上手,這一點是我不得不佩服的。譬如到一間餐廳吃過一道菜後,她便可以煮出至少有7成相似的菜出來;又或者無師自通的學會了補鞋及修理電器!

 

媽媽總把我們一家人照顧得妥妥當當,到現在依然會每天早上為我們準備早餐、洗熨衣服。

 

有一件很吊詭的事,就是(據說)父母親年青時的運動都很好,我跟妹妹的運動細胞卻不知跑到哪兒去了....哈哈!

 

老老套套,都要趁今天講句「母親節快樂!」

3 則留言:

Chris Cheung 說...

你媽媽都好勁喎!咁講可能政治唔正確,我亦唔係話父愛唔偉大,不過我一路都覺得母愛係特別偉大!

Chris Cheung 說...

我其實一早睇晒你個Blog入面所有post,不過宜家番睇再留言。上一代女性幾叻都好,如果屋企環境唔容許,根本冇機會讀多D書。就算屋企有錢,都因為當時社會普遍認為女子無才便是德呢種觀念,更多加冇機會去讀。你媽媽最大的事業就係家庭,有個咁叻咁靚咁孝順的女兒已經係好大的成就啦!

Chris Cheung 說...

新工番成點呢?—切習慣嗎?我記得我每次番新工實有D蝦碌野,例如打爛野、著得太formal、認錯人叫錯名等等。

Related Posts with Thumbnails