2007年5月10日

咖啡

心,跳得幾乎負擔不了。



唔,大概是因為中午喝了咖啡...應該是吧!嗯...一定是。



回想起大學時代每天只睡四小時的日子,遇上早課,早餐一定少不了一杯「超級三文治」的咖啡。


久經訓練,咖啡根本起不了提神作用。



出來工作後,生活稍為有規律 (其實還是很夜才睡啦!),少了喝咖啡,要不也只選Latte。


久而久之,咖啡對現在的我而言,也許太過刺激。



忽然想起無間道的對白:「過埋聽日就無事架喇!」


嗯...但願如此。

4 則留言:

KanGary 說...

一日只睡4小時.....如果連續2-3日係禁我估我第4日已長眠不起了

Chris Cheung 說...

我以前o係Canada讀書逢親要通頂溫書做功課,都一定會沖杯Coffee飲黎提提神。你有冇試過Caffeine free Coffee呢?

Chris Cheung 說...

話時話Coffee都真係幾熱氣啊。你宜家番工個度附近多唔多好野食呢?

Chris Cheung 說...

唔…咁就麻煩D,會唔會考慮帶飯,我覺得帶飯都唔錯架。不過都要睇公司其他同事點,因為出去食lunch係一個幾好的Social時間。

Related Posts with Thumbnails