2007年5月25日

So So

一向覺得徐若瑄很正點,三十多歲依然保持一副天使面孔與魔鬼身材。近年她的音樂耐聽度頗高,誠意推介!

 

歌手:徐若瑄 (feat.李玖哲) | 作曲:Mikkel Remee Sigvardt/Mich Hansen/Joseph Belmaati
填詞:嚴云農 | 編曲:小安

*情話 你不能隨便說說
付出 你不能隨便做做
你如果決定了要狠狠愛我
表現就不能只是So So

愛情 不能盲目隨便走走
對的人 不能隨便選個某某
如果你想用溫柔前來征服我
你的愛就別只是So So*

I'm feelin real good and da mood is right..
Can you be the one to hold me baby thru da night
Give u all u need guarantee you dat
always gonna be derr for you girl
Believe dat I been waitin fo dis moment
fo quite sometime
U hot U fly baby U'z a dime
If you feelin on me baby just say so
Aint gonna give you love dat be just SOSO

#Just Do It 繼續努力Boy
女孩對於全心全意真心真意
幾乎沒有抵抗力
Don't U Love Me 趕快表白自己
我已把所有的秘訣告訴你
你還在等什麼#

REPEAT*

Right here in my arms is where you should be
whatever da need mami yes indeed
Aint no holdin back tryin give you all of me
Givin you a lot mo den L.O.V.E
Aint tryin to give you love dats SO SO
If you feelin me mami lets GO O
Cuz Im ready to give u baby all I got
100 percent n da lovin don't stop...

REPEAT#*

玫瑰是會枯萎的 糖果是會融化的
美好的愛不能虛度 Oh Yeah Oh Yeah
愛是可以永遠的 卻是不能馬虎的
百分百才會有幸福 Oh Yeah Oh Yeah

I Say Baby過來給我抱抱
I Say Baby過來給我抱抱
You Cute You Hot
You makin all dem boys drop to derr knees
beggin please Makin all derr hearts stop
I Say Baby過來給我抱抱
I Say Baby過來給我抱抱
All I wanna do is just be yo man

REPEAT*

2 則留言:

KanGary 說...

下...佢已經又殘又老 la wor 後生果時仲要係 "賣肉" 出身.... 周慧敏就真係 三十多歲依然保持一副天使面孔 la...

高貓 說...

我覺得徐若瑄很baby face哦~ 毫無疑問周慧敏是位經得起歲月考驗的大美人啦~ btw,1967年11月20日出生的Vivian(周慧敏)快將40歲了! 是否叫Vivian的都比較擅於抗老?

Related Posts with Thumbnails