2007年5月10日

溏心風暴

最近很喜歡看無線的「溏心風暴」。


大細鮑的親情夠溫馨、大細契的角力夠精彩、程亮與常在心的愛情很甜蜜(雖然有些人不喜歡這部份),所以盡可能都會在家中收看。


有一點看不順眼的是水擘擘的空姐制服。不是說制服不漂亮,只是很奇怪為什麼空姐要穿著制服兼拿著行李去看話劇及落pub? 是因為趕時間,只此一場? 總可以換套衣服才去吧??


 


有相為證:


9 則留言:

rachel 說...

你要留意, 水擘擘每次都係扑倒咁去赴程亮約, 所以無時間換衫嘛!

高貓 說...

但係睇畫劇呢個shot佢都唔知程亮會去播....

袁忠義 說...

關於《溏心》0既內容好精彩!有空0既話上我0既 Blog 睇0下啦!
http://hk.myblog.yahoo.com/64-Blog/article?mid=221&prev=253&next=215

Chris Cheung 說...

早晨!

Chris Cheung 說...

冇呀,你知我"外表斯文,內裡低能"。我諗住每個都post留個言咁囉。

Chris Cheung 說...

咁留得言又唔會剩係留無謂o野,雖然我講D野都幾無謂!

Chris Cheung 說...

我記得o個陣做「溏心風暴」正係我事業高峰期(自已以為係其實唔係o個隻),根本冇時間休息,邊有時間睇電視呀。當身邊所有屋企人朋友親戚講劇情我實撘唔到嗲,佢地一知我冇睇通常都會比個"唔係馬?"眼神比我。有D就會問,冇時間睇點解唔錄起佢(or BT) 呀?大佬,搵食嘛!冇時間就係冇時間啦!錄起佢(or BT)之後都係冇時間睇o架。到最後我有齊一套,但係冇理由隔左半年後睇咁潮架,到時邊個同我講劇情呢?

Chris Cheung 說...

係呀加咗個profile photo好睇d!冇乜時間寫blog,我打中文又慢,寫完最多得你睇,咁留言比你都一樣姐。

Chris Cheung 說...

"當佢係其他地方的電視戲咁睇囉,delay咗少少啫。" 哈哈咁我睇完同你講劇情啦!

Related Posts with Thumbnails