2007年5月22日

喊‧可以睇穿你性格



翻炒高貓舊blog的一個測驗:

 

喊 可以睇穿你的性格

排一排自己最易因為什麼原因喊
1是最易﹐5是最難
5個選項分別是:
- 感動
- 傷心
- 痛(肉體﹐唔係心靈)
- 俾人激
- 擔心/緊張

 

高貓的測驗結果如下:
- 唔係同你好熟d人覺得你係..一個好聰明﹐好負責任既領導人。對你好尊敬。
- 同你好熟既人覺得你係..對好多事要求好高既人。不過好多時候太過固執。
- 你想人地覺得你係..唔係咁易接近既人。(唔通因為我太平易近人所以想人地覺得我無咁易接近??)
- 你最希望你情人係..內心係好得意既一個人。你估唔到佢下一步會做咩。(驚喜就係女仔都鍾意,但唔好係驚嚇囉~)
- 其實你係..直接既人。好多時候因為咁既性格同人唔夾。希望多d人可以了解你﹐尤其係你中意既人。(老實講我份人真係幾直,但同人唔夾...唔太覺,希望唔係啦~)

 

*********************************************************************************************

 

測驗分析

 

記住要話番比我知你地個答案哦~

 

感動
唔係同你好熟d人覺得你係..

揀1 - 一個收收埋埋既人。好有神秘感。唔容易接近。
揀2 - 一個好識得關心人既人。好易觀察到身邊有人唔開心。唔會好易講錯野。
揀3 - 一個傻傻地既人。無禮頭。想做乜就做乜。不過好cute。
揀4 - 一個唔識諗﹐成日要人擔心既人。(尤其係長輩)
揀5 - 一個好聰明﹐好負責任既領導人。對你好尊敬。

傷心
同你好熟既人覺得你係..

揀1 - 對好多事要求好高既人。不過好多時候太過固執。
揀2 - 可以同你講道理。黑白之間分得好清楚。
揀3 - 心思好細膩既人。好多時候傷心唔會show出黎﹐不過其實大家都睇得出。
揀4 - 會諗好多先會做決擇。唔想自己俾人睇低﹐自尊算係好強既人。
揀5 - 外鋼內柔既人。知你內心唔係咁堅強既..


你想人地覺得你係..

揀1 - 好需要人保護既人。
揀2 - 唔係咁易接近既人。
揀3 - 好人一個。好關心身邊d人。唔怕做犧牲
揀4 - 好聰明﹐不過又唔驕傲。
揀5 - 好清楚自己想乜要乜既人。

俾人激
你最希望你情人係..

揀1 - 同你好合拍。你同佢諗既野係一樣﹐唔晒問就知對方要乜。
揀2 - 唔會好易發脾氣。要識得容忍你。外鋼內柔。有自己既性格。
揀3 - 內心係好得意既一個人。你估唔到佢下一步會做咩。
揀4 - 好細心。你需要乜佢都有準備。唔會因為細細既野就煩你。
揀5 - 智慧好重要。管得到你既人。而且要講道理好重要。

擔心/緊張
其實你係..

揀1 - 一個好驚人地會睇到自己係點既人。唔中意自己既性格既人。
揀2 - 孤獨既人。好希望可以同一大班人o係埋一齊﹐不過好多時候唔知點同人溝通。
揀3 - 覺得朋友大過天既人。好珍惜身邊好多朋友。敢愛敢憎。不過你唔中意既人你就唔會多理..
揀4 - 直接既人。好多時候因為咁既性格同人唔夾。希望多d人可以了解你﹐尤其係你中意既人。
揀5 - 唔係好清楚自己將來要乜。不過就好幸運行過半生。唔會對好多也有要求。最重要可以開心過每一日!

7 則留言:

JOJO 說...

我就11555,都幾似bo~最重要可以開心過每一日!

高貓 說...

得1同5...咁無2﹐3,4架? 好似要將5樣原因排次序架喎阿生~

KanGary 說...

12354...都幾準禁

高貓 說...

你最希望你情人係 - 智慧好重要。管得到你既人。而且要講道理好重要。 <=乜你鍾意被人管架?

JOJO 說...

唔點講呢...管得到我既人,係佢本事....唔代表我鍾意被人管 -o-

高貓 說...

JJ你再排過啦~ 要將5個原因排先後次序架!

JOJO 說...

要再排過呀,你都冇講要用晒1-5 = = ....... 12435,最後那三個真係好難排,我都未試過因為痛、俾人激、擔心/緊張而喊 = =

Related Posts with Thumbnails