2007年6月12日

續:Qi Shiseido Esthetics

早前提過買了Qi Shiseido Esthetics的package,上星期六正式做第一次的護理。

高貓最近額上長了很多不明來歷的痘痘,手多多偏又是貓的天性,故弄得額頭「滿目瘡痍」,慘不忍睹。

美容師建議做一個60分鐘的Qi Facial Treatment "氣" 面部護理 ($850),她替我選了當中的「深層淨膚修護面部護理」。

 

房內一覽:

近鏡看一看所用的產品:

這些產品全都是美容院專用配方,比我們買到的資生堂產品濃度較高。

 

好了,先說說過程。

首先是蒸面,其間敷上軟化黑頭的面膜。

接著用黑頭吸著器清理毛孔,然後針清。

之後用電療棒消毒傷口,再敷了個不知名的面膜。

跟著呢......高貓是舒服的睡著了......已不知道做了什麼程序~ 嘻嘻~

隱約記得有面部及背部按摩,還有幾個面膜之類啦~

完成療程後,用Shiseido的東東沐浴洗頭,還有潤膚乳、防曬等等,總之有由頭到腳的產品可供使用喔~

 

後話:發覺Qi的顧客年齡層跟我有些距離,多是40歲以上的女士呢......

9 則留言:

Natalie 說...

聽到覺得好正喎﹗ 想問吓你,你第一次上去做嘅時間是不是都係做這個Treatment 嗎 咁你買成個package,要多少錢同埋做多少次

高貓 說...

Pine~tree:
事實上真係好c服架~ 我第一次唔係做呢個,試做時係做$800的45分鐘facial連全身按摩,相對地面部護理的部份會簡單d,無我今次做呢個咁全面。
Qi的package係用deposit形式,最平deposit $5000,會upgrade去$6000的價值(即係大約8折),咁每次你都可以做唔同的treatment,錢就係個deposit amount度扣。
我記得最貴的deposit係$30,000,有6折,即係可享有$50,000價值的treatment。

Natalie 說...

等我找一日豪一次出去,試下先!

高貓 說...

講錯咗,試做果個treatment係90分鐘的。 至於可唔可以單次咁做呢,我唔係太清楚,你可以打去問問,但一定會係正價喇~

msHongKong 說...

好正! 最扺是在年尾的package,Combo A($1500) / Combo B($800) 都以一個好扺價錢做好多treatments。 有 body message, hand message, head message, facial, eye/lip/neck treatment. 記得買 記得request一間有沖涼房的套房

高貓 說...

Cherrychum :
年尾的combo package都是在deposit內扣的? 好像很不錯哦~ 多謝你的advice,有空多來吧~
(。・∀・。)ノ

ka ki 說...

好似好正喎, 但我本身無用開Shiseido. 等我打去問吓可唔可以買單次試吓先. Thanks for sharing!

leung 說...

agree, i went there last time, the customers were 40+ (i am 20+)

高貓 說...

ViVi :You are right! It seems not much customers are in our age group.

Related Posts with Thumbnails