2008年3月12日

小南國 - 形同虛設的訂檯服務

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達



 


上星期跟一眾舊同僚飯聚,選了尖沙咀的小南國。


位於尖沙咀中心內,非常偏僻,但門口竟有多人在等位,相信大部份都是訂了檯的!因為我們訂了8時但等到8時40分才可入座囉!這樣的話為什麼還要訂檯呢?


除此之外,這裡的景觀及食物其實不差。


 


醬鴨,夠入味



 


醉雞,還可以。



 


涼拌茄子,就是簡單的無甚特別,反而很欣賞伴碟那顆兔形車厘茄,好可愛!



 


干扁四季豆,帶點辣很惹味呢。



 


水煮牛肉,完全吃不出辣的,還稱得上是水煮嗎?



 


生煎包。



 


看,有很多湯哦~



 


砂鍋雲吞雞,普普通通。



 


忘記了甜品名,其實這個蠻飽肚的,花生酥跟合桃酥都做得唯妙唯肖,旁邊那些紅豆卷亦好吃。



 


買單八百多,雖說食物不俗又有尖沙咀海景,但其訂檯服務不好好改善的話,實在很難再光顧,除非有人預先等位吧!


 


 


小南國狀元樓


地址:尖沙咀麼地道66號尖沙咀中心1樓


電話:2369 8899


 


瀏覽時間:

free hit counter


25 則留言:

Chris Cheung 說...

睇呢篇個標題加埋尾就知你谷氣,一早訂左都要人等咁耐真係過份!好多餐廳訂左檯都要等好耐,訂左就快D,冇訂就再耐D。諗落有D似睇醫生掛號。唔好激氣,食多D好野補番!

Chris Cheung 說...

唔,食飯最緊要開開心心!多謝你溫馨提示!

selenity 說...

個甜品賣相好得意呀

Chris Cheung 說...

我都好鐘意食干扁四季豆,不過係屋企煮怕麻煩冇走油始終冇咁好食。花生酥同合桃酥真係做得好似,都幾有心思喎!

Chris Cheung 說...

唔,我都係咁話。難整又花工夫同好大油煙餸通通出街食。咦今次冇點小籠包?

Anonymous 說...

好似好好味喎!

傻羊 說...

尖沙咀中心果頭都幾吊腳,最方便就係坐東鐵響尖東站落車。不過食完飯可以響海邊漫步都唔錯 (咁當然唔係成班人啦)!

Chris Cheung 說...

我都奇怪你冇理由唔點小籠包喎,除非食過唔好食啦。

Chris Cheung 說...

哈哈,因為小籠包變左食上海o野必叫(高貓 ),所以所以唔記得左都唔出奇喎!

Chris Cheung 說...

咁你最高紀錄一次可以食幾多隻呀?

Chris Cheung 說...

哈哈,我覺得一人一籠都幾high,不過根據 Law of Diminishing Marginal Utility 食得太多就未必咁好食啦。

Chris Cheung 說...

哈我拋書包扮o野姐。你一句"少食多滋味"已經搞掂!你係唔係日日帶住部相機o架?定話你多數用手機影呢?

Chris Cheung 說...

我今日食晚飯左部相機出泥,諗住影食乜啦。個陣都成十點半已經唔多人,點知好多人望過泥搞到我唔好意思影,可能我唔習慣啦。

KiKi 說...

Law of Diminishing Marginal Utility 係econ 野..意即當食越多,滿足感會慢慢下降

KiKi 說...

呢到值得再去?

KiKi 說...

wah...好客氣

Fu Yun 說...

不守信用的人太多,所以唯有多接訂。就像航空公司總會賣出比機位多的機票一樣。他們為了多賺錢就懶理你們等多一會。

TTB 說...

伴碟那顆兔形車厘茄,好可愛 --> 係bor, 下次可以自己試o下整呀!!!!

NatalieChan 說...

甜品造型很正,見到張相已經想咬一口啦!

ka ki 說...

生煎包好味呀!

TTB 說...

你問我買o左乜野brand o既jeans 呀? CNC 呀... 有 "部份" o既 cutting 幾 (arm) 佢ga. (not all, 因為有d 好rock ga)

hahaha 說...

小南國最好味的是蟹粉豆腐!!!
下次試吓呀... 其實小南國我都ok鐘意架

From 說...

可能你人多的關係, 上次我2個人walkin即刻有位呀.
醉雞真的不錯, 服務態度都萛ok, 環境比想像中靜, 講野唔駛咁大聲.

Mimy 說...

我好想食醉雞呀~

Miss K 說...

訂咗枱都要等......其實邊個都唔想,背後可能有好多原因or苦衷,希望香港人可以體諒一吓嗰啲咁繁忙嘅餐廳。
如果冇乜人去嘅餐廳,俾你都未必會好幫襯啦,係咪?

Related Posts with Thumbnails