2008年3月14日

自家料理:鎮江骨+椰子雪耳煲雞

你是第
ivr
位瀏覽本文章的友達




新買的電腦好像軟件不太穩定,該死的IE,連接MSN,IE一當機就連MSN亦hang,最後連網也上不了要reboot才行...還是少用它來瀏覽網頁吧!


說說最近試做的一個易做又好吃的菜式 - 鎮江骨。

一向喜愛吃金沙骨,所以就自己做來試試。

原來做法簡單呢,嘻嘻~

由於是下班後煮,才炆了半個鐘,為了令肉質快腍,特地以冰糖取代砂糖,可加速令肉質變軟。


其實很想改善食物的擺放方式令其拍攝出來好看些,但貓妹對於要等我拍完照才可進食有點不滿,就由它了。




椰子雪耳煲雞,材料前一晚已預備好。這是電話遙控貓妹煲的,雞皮去得不淨,湯有點油,但味道蠻清甜喔(是不是有點矛盾呢?)!


補充:有網友問如何煲這個湯,方法簡單如下。

材料:
雞一隻(是次貪方便用了雪雞,用老雞該會較鮮甜)
椰子一個(可要求菜販預先開好及保留椰子水)
雪耳二至三個
蜜棗三粒
南北杏少許
薑兩片

貓の做法:
雞去皮,雪耳預先用水浸發好分成小束,椰子去毛去衣然後切條/塊。
水滾後將雪耳外的材料放入,校慢火。一會後再放雪耳同煲約兩小時即可。

後加雪耳是因為不想把雪耳煲溶。當然你喜歡半溶的雪耳亦可跟其他材料同時間放下,那麼煲出來的湯會較黏口。


沒有拍到照的還有貓妹做的炒菜心,但依我看跟我炒的是差不多喇!


下次想試做琵琶豆腐...嗯,幸好不是天天都自己煮,否則單是想菜式都已頭爆。




瀏覽時間:

free hit counter


15 則留言:

Chris Cheung 說...

哈你整D菜式咁好味同吸引,叫貓妹點等呢?唔我估你用IE7,係唔係多數上Yahoo個陣Hang呢?可以暫時用Mozilla頂住先喎。

Chris Cheung 說...

唔…我初頭以為IE7 d add-on or Active X 搞到部機Hang,試唔用一輪IE睇仲會唔會Hang啦。有冇諗過用真空煲呀,唔洗睇火又慳gas,不過有電話遙控貓妹去煲都好方便!

Chris Cheung 說...

哈呢樣真呀,因為我負責煮,以前間屋個廚房所有廚具都我一手一腳買,擺位都定左。

SkyBlue 說...

整到好撚手咁wowo...
見到碗湯..有d流口水....

Chris Cheung 說...

都已經成為過去了,可以煮比人食都係一種幸福!

From 說...

嘩....煮得好好....要多d上來跟你偷師, 希望唔駛收我學費...呵呵~~~

小雲 說...

個outlook好吸引. 應該因為好好食,所以貓妹先忍唔到. IE hang 可能是flash player問題, 你試下update到最新的版本. 再唔係你請我食飯,我來整.

selenity 說...

個骨我想學整呢。我係時候要向你請教廚術

xx 說...

你既 自家料理 真係唔錯 ..好想試吓 ~~

Dan 說...

我細個時勁鍾意飲雪耳煲雞湯架!!!!
但大個左唔知點解無緣再飲
點煮架?

Mimy 說...

椰子雪耳煲雞好好味o甘啵...點整既呢?

ka ki 說...

你通常會睇書學煮嘢定係憑空想像點煮呀?

TTB 說...

椰子雪耳煲雞 - 好正bor!
但貓妹對於要等我拍完照才可進食有點不滿,就由它了。 --> GGU 同貓妹一樣, complain 我take photos ar!!

hahaha 說...

我最怕電腦壞機... 真係好似世界未日咁... 上唔到網真係另人好炆.... 我試過因為個modem有問題... 叫pccw來整... 點知兩次都因為上門前打去屋企冇人接而馬上放棄... 重打都唔試吓... 攪到我兩個星期上唔到網... 我嬲到打去pccw鬧人...
嘻嘻... 諗起都覺得自已好"御宅族"

Dan 說...

thank you very MUCH!!!!!
但我想問呢
你估全隻雞改成塊裝雞肉得唔得呀拿~~
事關我好怕雞同魚 (童年陰影) 我真係掂都唔敢掂, 離遠見到調頭走個隻架 ><

Related Posts with Thumbnails