2008年3月26日

自家料理:暫別篇

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達



 


於復活假期做的料理。由於按摩翌日好像有點咳,所以煲了這個湯舒緩一下。


 


無花果百合瘦肉湯,清熱潤肺。



可是為時已晚,現在已演進到間歇性狂咳+痰+鼻水。


 


另一個菜是一直很想試做的,琵琶豆腐!


我喜愛的菜式之一,午飯很多時都會叫的小菜。


第一次做這個菜,最初炸的都不成形,是粉下少了,還有要加雞蛋。


反覆嘗試終於成功!


今次做的份量多了點,但我們竟然吃了九成!



 


加上蒸紅鮋,有湯有魚有菜有豆腐,完成一頓健康晚餐。



 


自家料理篇,暫時告一段落~


因為貓父母已回港,高貓可以回復大小姐身份了!


 


 





 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

From 說...

貓大小姐入得廚房出得廳堂, 好難得呀

TTB 說...

嘩 ... 我見到 "暫別篇" 幾驚你又停blog 呀!
我都鍾意食琵琶豆腐呀!

From 說...

我都勁鍾意食琵琶豆腐, 奈何屋企好耐無整過
之前停過BLOG??

Chris Cheung 說...

哈做番大小姐可以好好什休息!不過唔舒服要食清淡D。

Chris Cheung 說...

哦…其實頭先我一睇你個"暫別篇"以為你停Blog!好彩唔係!

傻羊 說...

你好犀利,識得自己煲湯煮飯,響邊度學返黎架?

From 說...

咁0岩上網睇到, 希望0岩你用
"止咳良方: 用料是南北杏、川貝、果皮一個之三分一、一粒大蜜棗。」南北杏及川貝混在一起磨碎,用二碗煲為一碗,如果是寒咳,可以把生薑磨爛,榨兩三滴薑汁於此湯,並趁熱飲,我飲了頭一劑,便覺咳嗽減輕,連續喝了幾次,咳嗽消失了。
至於用料份量,可請教執葯師,大概每劑二十元左右。"

Catherine 說...

wah..your cat food is so yummy bor...琵琶豆腐, 我細個時好鐘意食ga!!

小雲 說...

俾比嚇壞, 以為你唔寫BLOG呀. 原來係講煮飯仔. 父母親大人回來了,你都可以間唔中煮吓,幫吓手.

selenity 說...

琵琶豆腐超吸引呀 好敬佩你的廚藝

Mimy 說...

琵琶豆腐好似好難整o甘窩...都係出街食好D喇~ 哈哈

SkyBlue 說...

HAHA....恭喜大小姐..

小雲 說...

唔洗碗, 果然是大小姐.

knotters yoyoma 說...

i missed the chance, shld go to ur place try ur 手勢... as 貓父母已回港

ka ki 說...

我都好鍾意食琵琶豆腐ga!! 不過好似好難煮吓喎!

hahaha 說...

貓爸媽回港啦!! 高貓又可以變返高貴大小姐啦!!

Shuk Man 說...

好勁喎你~~估唔到你咁煮得~真係好吸引呀~~!!唔知有冇機會試下呢?!

Janice 說...

呢幾味好得喎
高貓又一力作

Related Posts with Thumbnails