2008年3月4日

Olive cafe

你是第
ivr
位瀏覽本文章的友達



上星期跟兩位好友達晚飯,選了荃灣的Olive Cafe。已有很長時間沒光顧這間餐廳,它剛開業時剛巧在這區上班,經常和前男友光顧。像是很久以前的事了~

印象中這裡的食物非常不錯,就提議前往。





忌廉南瓜湯,普普通通。



白汁雜菌寬條麵,除了份量小了點,味道不錯的。



帶子松露意大利飯

先不説味道,這個意大利飯有夠奇怪,咬下去口感竟然像泰國香米!
味道方面,鹹了一點。



非洲雞,我覺得是最好吃的一道菜,鹹中帶甜,雞肉亦很嫩滑。


買單約$400。

沒有印象中的好,但當然,食物還是可以的。



也許,變的是人的口味,而不是味道的本身。 





Olive Cafe


地址:荃灣眾安街68號荃灣城市中心地下


電話: 2940 6272






















































 


瀏覽時間:


17 則留言:

高貓 說...

(Empty)

Mimy 說...

好似都唔錯窩~ 我想試下個白汁意粉

小雲 說...

大埔都有一間Olive, 食物的確比剛開業差了. 通脹影響已經無聲無色滲透到各行各業. 但我寧願佢加價,都好過張貨就價. 這是我對食物的堅持.

Chris Cheung 說...

時間總會將愉快的回憶美化,其他的沉澱。偶爾回望都不錯,不過更好的其實就在前面啊!

Chris Cheung 說...

唔用"貓の部屋"水印,怕唔怕俾人不問自取呀?

SkyBlue 說...

我記得這間餐廳的芒果蛋糕和藍莓蛋糕不太甜又好好味~ 為什麼不叫甜品喎? LY

Chris Cheung 說...

新機好用嗎?搵唔番都唔緊要啦,襯機會換個新水印嘛。舊電腦咁快手Format左?個Hard Disk最好拆出來打爛先棄置會穩陣D!

Chris Cheung 說...

你今次唔認電腦勁都唔得!真係唔係好多女仔玩電腦咁o力o架!個Mouse係唔係送架?送o個D係咁上下。嘻嘻,唔一定艷照,仲有其他私人o野嘛!

TTB 說...

"變的是人的口味,而不是味道的本身。" --> 非常同意, 有時發現有d 食物以前好鍾意食, 但現在口味改變或變得挑剔o左, 而冇再咁鍾意食啦.

Chris Cheung 說...

好彩你唔係話部機你砌,唔係我真係O晒嘴!買隻 新的optical mouse啦,其實mouse都好緊要o架。

xx 說...

你依家番緊呢首 劉若英 既 -我很好- .. 我都好鍾意呢 ~~
非洲雞我末食過 .. 唔知好唔好味 ..?

NatalieChan 說...

望落去"非洲雞"最想嘗試,可能這名已經吸引咗我啦!
經常經過荃灣都唔覺有這間鋪頭出現添!

Chris Cheung 說...

其實我對你呢篇明寫飲食,側寫感情感受很深。(定我想多左?)曾經和前度女友常去的餐廳我都冇再去,可能怕觸景傷情,更怕遇上她和另一個他。寧願將在餐廳中渡過的美好時光永留於心,也不想被破壞。希望有日我也可以笑說:我很好!

ka ki 說...

好多人都話呢間幾好味, 但係唔太就腳....

傻羊 說...

點解你可以食勻港九新界既?定係你識得好多friend可以帶你周圍去食野?

mayda 說...

咦 ? 乜個度有間咁嘢咩 ?

hahaha 說...

400蚊三個人... 唔貴唔平... 我至怕食中價西餐... 因為唔上唔落... 食西餐好明顯... 我同常一係就平到花園餐廳咁... 又底又好味... 一係就食貴D...
今日和大學同學談到美國大學時校園時期被視為美食的餐廳... 大家也不敢再去... 因為知道再去一定不會好味... 畢竟現在吃慣了香港的美食... 不如留個美好回憶好了

Related Posts with Thumbnails