2008年3月25日

洞庭樓

你是第

ivr
位瀏覽本文章的友達


假期的其中一天,跟友達J去逛街,認識了另一位高妹J。


先跟友達J吃個crepe,東京竹下通的Marion Crepe,原來是由麻布茶房集團引入香港。



 


友達J的朱古力香蕉忌廉雪糕班戟。



 


我的朱古力士多啤梨忌廉雪糕班戟。好吃哦!



跟著高妹J會合我倆逛了一會,便去按摩。這是我首次在香港做全身按摩,選了瑞典按摩,蠻舒服的呀~ 不過沒有記下店的名字,下次去時再介紹。


 


按摩過後就晚餐去。真是吃足一整天!前文提及,最近嚐過美心集團的中菜,第二間正是於時代廣場的洞庭樓。


這間中菜餐廳,不事先訂檯恐怕要等下一輪時段才能入座,因它的訂檯也蠻滿的。

其裝潢很有酒店中菜廳感覺,以下是取自Openrice網站的幾張圖片。





現場實景。



無論怎樣看這套都像是喝西茶的茶具啊!但其實我們在喝龍井呢~



前菜,跟中國芳的一樣,多了一碟辣椒,都好吃。



皮蛋豆腐﹐豆腐切得很薄,味道很不錯呢~



醬爆合桃雞丁,上桌時我們都奇怪為什麼沒有半點綠色,就是紅紅的一碟,味道偏甜,用來配飯該不錯。



雞煨麵﹐真的很清,無味道的。



蔥爆牛肉,蠻香的,不過又不是特別好吃。



叉子燒餅,用來配蔥爆牛肉的,但牛肉太大塊都塞不進喇!囧...



甜品,忘了名字,餐牌相片比實物美。是糯米搓的皮包著芝麻花生碎,上桌時溫溫軟軟的,不錯不錯~



買單約四百元。大家都覺得可以再來。




洞庭樓
地址:銅鑼灣時代廣場食通天13樓1302號
電話:2506 9288





瀏覽時間:

free hit counter


14 則留言:

From 說...

但牛肉太大塊都塞不進喇 , 咁都得~~

knotters yoyoma 說...

"這是我首次在香港做全身按摩,選了瑞典按摩,蠻舒服的呀~ 不過沒有記下店的名字,下次去時再介紹。" pls bring me there~~~~

Chris Cheung 說...

嘻兩位高人一齊行都應該幾壯觀!洞庭樓我剩係食過交易廣場o個間,味道都幾好!不過中式裝修,冇CWB呢間咁靚!

Chris Cheung 說...

哈三個高人一齊行應該好似行Catwalk咁! 你下次可以試左宗棠蝦球不過都OK辣。

Chris Cheung 說...

我估你都唔係鐘意食辣or唔多食得辣,印像中冇o係你個Blog見你寫食辣野。除左辣野,仲有大把好野食啦!

TTB 說...

我都知間shop 係竹下通o個間 Marion Crepe 呀, 日一定要試試先!
我都覺得洞庭樓幾好味呀!

From 說...

有野想請教你, 可否email你?

From 說...

睇你blog得知你對護膚品好熟識, 有野想請教.

不知為什麼皮膚好乾, 用過effusais同biotherm 感覺都係一般,

一到熱天, 鼻就有油, 尋日經過shu uemura 買左洗面 (佢話有保濕喎), 洗完面都仲係乾, 點萛好???

請專家解答

Helloconnie 說...

香港按摩貴唔貴呀,我怕痛所以驚按摩, 都係做SPA 啱我多D!

selenity 說...


個杯好靚!
massage幾多錢呀?好想骨骨呀

From 說...

你寫過話屋企護膚品存貨可以用幾年嘛
唔係暗瘡皮膚喎, 應該係油性.....聽你講用返ettusais保濕先

Mimy 說...

我超鐘意食雞煨麵架...不過好難搵到好好味既~

TTB 說...

i like 聘珍樓 more ar cos 我鍾意廣東菜多d, 聘珍樓味道好d/ 又話冇味精wor.

ka ki 說...

我又要食班戟!! 我又要食班戟!! 我又要食班戟!! 我又要食班戟!! 我又要食班戟!!

Related Posts with Thumbnails