2008年3月20日

C'est bon

你是第
voicexml
位瀏覽本文章的友達

 


泰國曼谷有名的法國餐廳,香港的第一間分店,兩年多前開於青衣城。那時候有推廣優惠,才二百餘元一位晚餐,雖沒有想像中好吃,但good value for money。當然,回復正價後沒有再光顧。


 


今次光顧的,是其開在九龍灣德福商場的第二分店。


午市時段沒有滿座,可能是因為其價位比一般的餐廳略高。




 


前菜選了露筍帶子,材料均很鮮嫩,以午市套餐而言已很不錯。



 


友達點的紅酒燴牛尾,份量大且味道不賴,比較起來Chesa的會濃味一點。



 


我點了鵝肝松露意大利飯。


鵝肝是碎的,很吊詭;飯很creamy,好好吃!


可惜份量有點小呀!跟友達的比起上來這個像頭盤呢!於我來說是勉強夠,男仕的話應該就不夠了~



買單$180。


 


C'est Bon


地址:九龍灣偉業街33號德福廣場2期419-422A


電話:2997 2899


 


 


瀏覽時間:

free hit counter


12 則留言:

SkyBlue 說...

你食親都食係好野黎ka woow

Catherine 說...

180 is for 2 or for 1 ah??

小雲 說...

點解你LUNCH日日都在唔同區食? 我估你係你做流動小販的! 你個飯真係好 "的式", 唔怪得你成日要飯後再食雪糕啦.

Chris Cheung 說...

唔…睇起上黎o個碟紅酒燴牛尾真係大碟好多,你碟意大利飯如果唔係好creamy可能仲唔飽肚! $180連埋加一都OK啦。

Mimy 說...

個risotto好似真係份量少左D窩...夠唔夠飽架?

KiKi 說...


祝你有個 Happy Easter~^^

NatalieChan 說...

"鵝肝松露意大利飯"個份量,真係好似少了點;同你朋友個份"紅酒燴牛尾"既份量差別咁多ga!

海星旅遊 說...

我d 朋友話無泰國原本咁好食 !

Helloconnie 說...

德褔啱啱開時有試過食dinner, 好似特價都要$5xx二個人!! ok 但唔會去第二次啦!!!

selenity 說...

唔知呢。我第一次在泰國食感覺好一般。可能呢d法國菜唔o岩我胃口。我唔識欣賞

Chris Cheung 說...

青衣o個間我都食過,記憶中都好似一般,唔會係想番轉再去食o個種。

From 說...

個飯都幾的骰下喎

Related Posts with Thumbnails