2008年3月19日

充實的週末

你是第
voicexml
位瀏覽本文章的友達



不用上班的日子,通常起床時間是下午。
但最近的週末,我都於早上十時多便醒來,是自然醒的那種喎!
然後,是洗衣服及(略略)執捨家居,吃個brunch。我覺得很有家庭主婦的感覺...


日文課後,去了銅鑼灣會合友達們。
週末的銅鑼灣到處都是人,沒有訂檯真不知哪裡有位。走到腳都跛了,最後去了世貿碰運氣。

看到名家門外沒人等位,詢問下沒有訂檯最少等一個小時(!),唯有放棄...誰不知友達Y到達時去問,竟然給她拿到檯!那之前分明是欺負我呀!

甫坐下,便嗅到強烈的燒烤味。


前菜八小碟。




燒豬排骨,味道不錯。



魚卵湯,看它紅紅卻不辣的,我覺得魚卵有點腥,但友達卻異常愛吃!



石頭鍋飯,非常一般....那些飯焦超黏牙的。



買單四百多,吃完後滿身油煙味,不會再來了。要吃韓國燒烤料理,還是喜歡韓雅林。



吃飯時友達S拿出他的$100祟光現金劵說不知道如何可用,我跟Y當然很樂意協助使用啦~
去到SOGO地庫,我倆瘋狂的在搜尋食物待看戲時吃,誓要用盡那$100。
最後發現這間北海道牛奶雪糕,買了四種口味(但我們只有三個人囉!),分別是牛奶、芝麻、曲奇及紫蕃薯。味道很不錯,有香濃奶味,質地亦很滑溜。

當然,最終是吃不完那四杯雪糕喇~

這件事教訓大家,財不可露眼!




晚上看了「我的最愛」,老實說入場時無甚期望,但出乎意料的不俗,至少比想像中好看。
在沒有太多選擇的這個檔期,我覺得是可以一看的。



 


入場前在時代戲院拿了這本似是給遊客看的英文雜誌,裡面介紹的餐廳都不錯,資料實用,珍藏中。




名家韓國餐廳
地址:銅鑼灣告士打道280 號世貿中心3樓 (2008年3月20日起遷往13樓)
電話:2882 5056



瀏覽時間:

free hit counter


15 則留言:

Chris Cheung 說...

哈唔怪得之你話食雪糕食到上癮啦!

Chris Cheung 說...

高貓真係好賢淑!咁早起身打理家頭細務,煮飯又叻!又照顧貓妹!又勤力進修!嘩,真係絕冇得頂呀!

selenity 說...

我都想搵個周未係咁執野。我尋日d衫畀男朋友極冧晒,即時勁down.

From 說...

辛苦晒你地用埋張coupon, 你想增肥??
我都好怕油煙味

小雲 說...

滿身油煙味去看電影, 坐你附近的人真係慘. 明明睇緊愛情片, 但成日都有陣燒烤味, 個feel好唔夾.

Chris Cheung 說...

嘻唔好咁謙啦!我都好懶做家務,所以會請鐘點做清潔。

Chris Cheung 說...

嘻等貓爸貓媽臨番黎先大掃除都唔遲啦!

Chris Cheung 說...

唉我以後係Yahoo想post野之前一定會save左先!

Chris Cheung 說...

我篇野仲未打完,我打左段野連相0係回應比你,一按儲存就乜都無晒。我知打過就得,但係你知我打野有幾快啦!

Chris Cheung 說...

冇計,我仲打到鬼死咁長!唯有夜少少收工前再打過啦。

knotters yoyoma 說...

吃飯時友達S拿出他的$100祟光現金劵說不知道如何可用 unbelievable, i am too good at using sogo coupons, cant believe some one on earth dont know how to spend them wakkaka

TTB 說...

weekend 四圍都係人, 所以我成日都提人easter 快d 訂定位食飯lor.
Sogo coupon 比我都實買到野啦! 我結婚時有個auntie 比o左 $10,000 Sogo coupon 我呀.

ka ki 說...

我都試過呢隻雪糕, 都幾好味呀.

Chris Cheung 說...

"獨家試愛"同"十分愛"我都有睇,如果得閒都會睇埋"我的最愛"。講起十分愛,我個Friend上畫o個排唔得閒睇,一出DVD就求其入左間影音舖買,番到屋企拎定汽水薯片出o黎啦…隻碟竟然變左…"千般愛"!

呢單野分分鐘可以擺上警訊law

Chris Cheung 說...

真係有架!我放工想去買"Kite Runner" DVD 都見到隻"千般愛",見到都想笑!

Related Posts with Thumbnails