2008年3月21日

金船長餐廳

你是第
voicexml
位瀏覽本文章的友達

 


大角咀這一帶有很多美食,下班後跟同僚們特地到此品嚐。


這間餐廳是間平民西餐廳,從外看上去不太起眼那種。


聽說晚市時段必定爆滿,這天我們晚上十時才到,所以就不用等位了~


 


煙三文魚凱撒沙律,除了麵包粒不脆外,其他的都很好。其實只要材料夠新鮮,這道菜一般都不會難吃的喇!



 


蜜糖烤雞翼,非常好吃!現做的雞翼熱騰騰,雞皮薄脆甜兼而有之,咬下肉汁四溢,我們encore了一客。



 


芝士肉醬焗薯皮亦做得不錯,焗得剛好不會過乾。



 


金船長漢堡包,這裡的招牌菜。


店員會問你想要多少成熟,以街坊餐廳來說很專業呢!


 


再者,其質素亦相當高,店主建議七成熟,厚厚的漢堡扒充滿肉汁,配菜亦好吃,薯條炸得外脆內軟,是放大版的麥噹噹薯條啊!


大大的一份才賣四十大洋,比那些貴價快餐甚至露比星期二都要美味及划算呢~



 


自選車仔意粉,pasta及配料均可自由配搭。忘了這個是什麼炒天使麵,炒得夠香味道不俗,唯獨那些蝦不夠鮮。



 


意式奶凍,老闆介紹時稱這個奶凍比豆腐花還要滑。


事實是果然很滑,但當然不及豆腐花啦!甜度適中,讚呢!



 


心太軟,恰如其份,但沒有驚喜就是了。


不知是否太餓之故,我覺得連伴碟的雲呢拿雪糕都很不錯,充滿香草味。Z走去問店主究竟是什麼牌子呢?


支支吾吾的最終告訴我們是牛奶公司出品,但我真的覺得好味喎!可能是太久沒光顧牛奶公司其質素提升了不少吧!



買單三百多。


除了食物出色,其店員的服務亦很好哦~ 絕對可以再來!


 


金船長餐廳


地址大角咀大全街55號3A
電話:2381 7369


 


 


瀏覽時間:

free hit counter


16 則留言:

selenity 說...

呢個介紹得好。絕對值得一試!

rachel 說...

你越黎越PRO, 可以考慮寫食評! 希望下次我可以同埋你地一齊去

Ken M.K. 說...

O!!!.......大吉........
你個Blog..唔可以日日睇.睇完一係肚餓.一係就好想食.
唔係餓暈就.口水流乾而死..........所以我决定先去大角咀食餐勁.再買料今晚自己煮.......

NatalieChan 說...

估唔到大角咀都有好野食喎!

sweet dream 說...

hi, 路過八卦吓, 睇到口水流, 定係影得靚呢..請問相片點樣加clip上去呢 ? 有特式呢..

Chris Cheung 說...

呢間我都食過,真係幾好味架!而且服務態度幾好,不過星期五六晚一定要訂位先。雞翼未食過,等我下次試先。

From 說...

大角咀真係好多美食.

From 說...

我0係大角咀返工, 你過開黎可以搵埋我食飯架.

Chris Cheung 說...

哈我諗你Easter呢排都會週圍去玩同食野,咁我地又可以有好多又吸引又Pro食評睇啦!

Chris Cheung 說...

Happy Easter !

小雲 說...

這個都在我的試食名單中. 但地點比較僻. 還沒有去. 漢堡包fans的我,好想去食包包.

Chris Cheung 說...

香港呢幾年多左好多食漢堡包的選擇,有Burger King, Triple O's, MOS Burger, Freshness Burger, Fat Burger, Atomic Party, Duke's Burger等等,真係數都數唔晒!

ka ki 說...

好多人都話呢間好食同埋service好. 但我問過一個住喺大角咀嘅朋友呢間嘢喺邊, 佢竟然話: 唔知, 聽都未聽過....

ka ki 說...

唔知呀, 會唔會因為呢間嘅位置偏啲呢?

Mimy 說...

D野食又好似幾好o甘窩~

Shuk Man 說...

原來你咁鐘意食野呀!!!勁呀!! 呢間店俾你讚到我都好想去食呀!!!~~

Related Posts with Thumbnails