2008年3月5日

自家料理換免費砌機服務

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達


 


很久沒有自己做菜了,平日下班回家要是再做飯,不到9時休想有得吃,所以多數要等假日又沒出外才會煮。


 


剛過去的星期天,友達替我安裝了一部新電腦,由下午4時弄到晚上11時,還修好了廚房壞了的燈。幸運啊!


終於明白為什麼一些獨居的女性會說要自己學懂修理電燈,不然真的好不方便!


 


(我一廂情願的盤算)酬勞,就是請他吃了頓便飯(嘻,好划算!)


 


苦瓜黃豆煲排骨,清熱良湯。


苦瓜是君子菜 - 苦自己不苦人。煲過後苦瓜沒有苦味的。



 


麻婆豆腐,豆腐煮好放一會便出水,有什麼辦法解決呢?



 


照燒醬雞翼,貓妹至愛。



 


薑汁炒芥蘭。


對於芥蘭這種菜,我真的拿它沒法,為什麼煮不好呢? 好沮喪...


貓妹:你以後還是不要煮這種蔬菜了...


我:真的很差嗎?


貓妹:沒有媽媽做的好吃。


我:(絕望中...)



 


 



 


 


瀏覽時間:

free hit counter

19 則留言:

TTB 說...

如果屋企冇個男人都唔知點算, 真係唔識搞d 電腦/電子/電器野 ....
豆腐煮好放一會便出水 --> 曾經聽人講過要放入一鍋熱水浸一浸後再另外煮, 不過我都未試過怕麻煩尤得佢出水.
芥蘭 --> 其實我覺得"saap" 菜易過炒菜, "saap" 時加油於水中 (顏色靚d), 時間掌握好重要, 唔好等佢100% 熟晒先上碟, 因為上湯 or 菜itself 的熱力會繼續cook 緊條菜!
if 臘味炒芥蘭, 我會用粗芥蘭 (粗芥蘭易d 掌握,斜切), 先 "saap" (as above 菜上水後會繼續 heat 緊所以唔好"saap"太lum, 我 usu "saap" 到 70% lum) 後再加油炒.

xx 說...

你煮餸都幾叻wow ..好耐冇食麻婆豆腐 ... 哈哈 .. 我以前電腦有問題都要出去整 ..依家老公整 ..我都好耐冇煮飯 ..懶煮 .. 最多整吓d 小吃

hahaha 說...

哈哈燈都整埋... 你個友達真好人士... 我有時都好唔明... 整燈好易啫... 點解D女士係唔識嘅呢...?? 好彩高貓身邊在個多才多藝的男友達呢!!

Mimy 說...

o甘又係...唔止要個男人修理家電...仲要倒垃圾同消滅小強呢~

knotters yoyoma 說...

dear, we wont join that cook club tonite la, so will it be more convenient if we dine at wanchai tonite as i read your after dinner activity is going to be held at wanchai.. otherwise tin hou or north point are both ok for me.... just i cant hv seafood tonite for i hv tummy sick since last nite after eating some frozen prawns

knotters yoyoma 說...

wanna try this one: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=12786&cuisine_id=2009&dishes_id=99&price=99&district_id=1019&amenity_id=99&chosenButton=&inputstr=&submit-type.x=69&submit-type.y=24&total=236&page=4&amenity_id=1001&dishes_id=1024
dun know if we can get a table if we make reservation today lei

Chris Cheung 說...

自家料理換免費砌機服務!嘻,好划算呀你位友達!

Chris Cheung 說...

豆腐出水都幾難搞,我會最後落少少粟粉。芥蘭真係比較難抄得好食,要落好多薑汁好多糖。連臘味抄就香口好多架!

Chris Cheung 說...

我意思係砌機換燈膽就有你煮飯好划算呀!

Chris Cheung 說...

打獻會好d冇咁水汪汪咁,不過我個獻唔會太重手。你個照燒醬雞翼好吸引呀!

Chris Cheung 說...

貓妹有你呢個家姐好幸福呀!唔…真係要多謝家姐!

Chris Cheung 說...

咦,想問d湯入面白色大大粒係乜泥o架?

Chris Cheung 說...

你個年紀冇理由知喎!我細個成諗如果有個阿哥或家姐會點?

Chris Cheung 說...

係!仲好經典!

Chris Cheung 說...

得架啦!爛GAG,唔識都冇問題,呢D野唔識好閒咋,千其唔好問人,擺係心度好啦!

ka ki 說...

唔緊要喎, 我唔鍾意食芥蘭, 你下次請我食飯唔煮呢樣都無所謂喎~

小雲 說...

你做的菜已經好好, 只是芥蘭一味,你未掌握到姐. 我就很想試下你的手藝! 有東西需要修理,一定要找我!

Janice 說...

炒芥蘭 加點酒 好味些^^

Dan 說...

....我只知道豆腐本身會出水,所以煮時唔駛加水
....炒菜我好少先水煮後炒, 炒菜既話,我會先爆切碎既蒜/辣椒, 大火 炒,炒到大菜變細菜(可加蝦膏-我的至愛再炒2下)再落少少水(視乎菜多少,我多數會落1/3-1/4碗)COM蓋轉 細火 到收水,熄火等佢再焗一陣先上碟喔~完成 ^^
*注唔好煮太耐, 會老

Related Posts with Thumbnails