2008年3月8日

我和孖脾有個約會

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達



 


寫blog,最初只為記下自己旳事,是個人日誌又好,是飲食記事也好。


從沒想過可以透過這個平台去認識新朋友,畢竟告訴人從網上世界認識朋友,別人總會訝異,像是個御宅族一樣。


 


實情是,在剛有ICQ的年代,認識了三位網友,其中兩位成了我的好友。當然,我不是那種會胡亂在網上認識人然後隨便約出來見面,更從不主動約見。那時候沒有太多人在玩ICQ,多數都是學生,人們好像都比較純品(?),經過長時間閒聊,亦較放心去見面。


有趣的是,我跟另一位現在已沒聯絡的網友,當年意外地撮合了我倆的朋友,現在已結成夫婦。那是我人生第一次(無心地)做媒人。


 


記得當時我不敢讓友達們知道是從ICQ認識這些人,免得大家投以奇怪的目光。時而勢易,現在人們已較為接受在網上世界認識朋友。


 


跟blog友見面,還是頭一回。沒記錯的話,我們緣於去年買耳環的一篇blog文。當時這位待嫁的女生,作了個回應。從文字裡,我感受到她的喜悅,覺得為人該很可愛。而其準丈夫對她的愛護,亦羨煞旁人。


 


說的,是knotters這對將兩個人的線繫上結的左右脾。

右脾提議到小平津晚飯,不知是否因為看過我的舊文。如果是的話,希望沒有令她失望。

 


這位細心女孩,竟準備了見面禮給我,是Godiva的古古力耶~ 好開心!毫無準備的高貓,相當慚愧。



 


肚子不適的右脾,說要吃三文魚刺生!



 


燒雞翼,沒有上次的乾,不過就瘦了點。



 


好多筋的燒牛脷!有兩次差點把我噎死。



 


軟殼蟹卷,味道ok的,但不算突出。



 


鰻魚豆腐卷,這個好吃,豆腐跟鰻魚的質感很搭調。由於很大件,右脾把豆腐先夾來吃再吃鰻魚,斯文得很,相反我這個毫無儀態的人,卻把口張得最盡大啖大啖的咬!



 


很有酒香的清酒煮蜆。



 


依然香濃的魚湯烏冬。



 


跟陌生人見面,很怕有dead air,所以我都會說些有的沒的,免得幾隻眼睛在對望,尷尬得很。


希望此舉沒有嚇倒這對脾,因為我還想探視Liger的~


 


 


小平津


地址:銅鑼灣駱克道525號3/F


電話:2893 9697


 


瀏覽時間:

free hit counter


21 則留言:

chung kai 說...


很 多 謝 妳 既 無 私 分 享 唷 ~
等 我 下 次 帶 埋 啲 朋 友 一 齊 去 妳 介 紹 的 地 方 食 野 唷 ~

我 既 動 畫 b l o g 入 面 有 很 多 動 畫 架 ! 有 冇 興 趣 黎 我 b l o g 參 觀 呀 ! 謝 謝 ~ 【入 呢 個 b l o g 呀! 】

hahaha 說...

又左脾又右脾... 好亂呀
我都聽過有人係ICQ識人... 後來成了朋友... 但回想ICQ真係相又冇... 個人資料又冇... 又唔似blog咁知道吓個人有冇興趣... 做到朋友都真係幾難得!!

Mei Yee 說...

ICQ...嘩!好多年前啦!好懷念呀!我識嘅人當中有2pairs係由ICQ識,再發展到結婚架!

Mimy 說...

又係好美味既一讚呀~

傻羊 說...

你真係好野,咁耐感情都keep到,尤其係響呢個虛擬世界裡面,實在係難能可貴!

NatalieChan 說...

第一次見鰻魚豆腐卷,覺得外型很得意!

ka ki 說...

哈哈, 終於輪到你同blog友見面喇! 之前有無啲緊張呢?

xx 說...

我前日都食左agnes b既chocolate ..有朋友送你Godiva古古力 ..咁好既 ..
鰻魚配豆腐 ..好特別既配搭

Lian 說...

我都未同過blog友見面呀.唔知會點既呢..

Chris Cheung 說...

由虛擬到走到現實,將平日網上交流的點滴和面前陌生的面孔交織在一起,感覺應該幾特別!

Chris Cheung 說...

我今朝先去左右脾度睇,兩個人一齊寫Blog好sweet 呀,Liger 真係好得意!鰻魚豆腐卷聽落怪怪,估唔到好夾!我覺得有D食物因為要食佢起混合埋一齊味道,一定要大啖大啖先好食!

TTB 說...

我覺得 knotters 佢地好 positive & 開心 ga.
我地都知knotters 係乜野樣啦, 但係 knotters 當日應該第一次見你, 佢地有冇話你"真人"同佢地"想像"有冇分別呀!

Chris Cheung 說...

我以前o係外面讀書個陣,都試過機緣巧合下o係ICQ識左個同姓接近同名男仔。第一次見面就有好多話題,不過呢次係唯一一次網上結識朋友!

Chris Cheung 說...

好可惜呢幾年失左聯絡,試過好多方法去搵不過都冇回覆。有時朋友緣份都可能都有限期!

Chris Cheung 說...

嘻嘻,你話左右脾好冷靜,咁唔係見到靚女就要失控嘛!

Chris Cheung 說...

基本上所有Facebook +friendster 呢類網站都試過,直頭係用擦擦唔掂,浸過夜一樣唔掂!唯有隨緣啦!你當然無咁嘅意思,我講笑!

knotters yoyoma 說...

yahoo has eaten my blog entry, make me so angry, 右脾成篇再打過!!!!!

Anonymous 說...

好似幾開心喎!

knotters yoyoma 說...

唔見咗 your message left to us too :(

Dan 說...

高喵, 我發現你個BLOG有DD問題,
事關成日打完字想留言時, 就會彈左出去
或者無左, 再打過又麻煩,所以有時無留言....

selenity 說...

我都冇刻意約見blog友。因為freehugs,有時她們會來找我,而我更有多次出街畀人點相的奇遇,我覺得而家上網識人已經同以前心態唔同,真係可以借blog識到志同道合的好朋友 。

Related Posts with Thumbnails