2008年5月9日

初夏のBBQ

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


在這個春末夏初之時,天氣還未太熱,是燒烤好時節。


(但不幸地燒烤當日的氣溫突然飆升,翌日又回落...囧)



 


一行十二人去到西貢,先介紹屋中的各位公關。


八哥,對於這種狗,我一向興趣不大,因為覺得牠很醜,但相處下原來也蠻有趣的,是那種欺善怕惡型小狗,屋內的小霸王。



 


拉布拉多犬,一副忠心狗樣,很可愛...同時亦很大隻。由於身形龐大,只可在屋外那狹窄的花園活動。八哥每次見到拉布拉多,都會對著牠狂吠,但又不敢出外迎戰。相反拉布拉多對每一位都很善良,難得有如此多客人,牠表現得很雀躍。


我摸牠,牠用手搭著我的前臂(後來發現留了一道紅痕),還開心得舔我的嘴!我的天~~~走避不及呢...雖然我喜歡跟狗狗玩,但還未至於想跟牠親吻呀!Orz...


看見牠,我就想起一位友達。要是給他看見,定會睹狗思nelson(他從前飼養的金毛尋回犬)吧!



 


花園內有個小魚池,這兩隻龜在談些什麼呢?



 


客廳走泰式風格,全都是木製的傢俱。


 


這個上面用來放電視遙控等雜物,及充當臨時座椅的木箱,知道實際用途是什麼嗎?



答案是紅酒儲存箱。


 


人群中總有大眾媽媽這角色去為各位服務,把食物都安排妥當。



 


貪吃的八哥,在桌子及火爐邊伺機偷吃我們不小心掉到地上的食物!



 


露台遠眺景色怡人,烈日當空,看見有好多帆船呢。



 


這幢藍黃色別墅據說是由藝人郭可盈持有。



 


當日天氣實在太熱,在屋內玩至六時才開始燒烤,食材有最受歡迎的腸腸小丸子、羊牛豬雞扒、金沙骨等,吃得好滿足~


如果有蕃薯就perfect喇!



瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

Chris Cheung 說...

燒野食真係開心呀!好多腸仔喎!如果玩至六時才開始燒烤,咁第一幅相一開始一齊用黎燒,到後尾就由其中一個燒?

Elaine 說...

哈哈!全部都係燒腸腸,一定係啱啱透好爐,個個餓到等唔切,所以燒啲快靚正嚟食啦!
大班人一齊 BBQ 真係幾開心架!我都好鍾意!

Lian 說...

我好like bbq架><~
不過我d朋友仔痳痳地..搞到我冇得去

leung 說...

i love bbq! but i long time didn't go bbq la :(
very nice house and view! i love labrador!

From 說...

咁熱要我BBQ, 不如攞我命好過@@
囧 <- 點整架???

From 說...

囧......係喎~~~又學到野
你又話要早訓(11:30)既....

傻羊 說...

高貓俾狗成功偷襲,獻出香吻 !

Mimy 說...

我都好想燒野食呀~ 香港燒野食真係好味D架....

SkyBlue 說...

屋主好有愛心....

selenity 說...

hehe。我常和狗狗親咀。起初都怕,而家習慣了,不過我是沒養過狗的 。那木箱很精美,主人家可是很有品味呢

Chris Cheung 說...

呢間係村屋?我曾經都諗過搬入西貢住村屋,不過交通係最大問題,但係環境真係好正!我燒野食食到半飽就會開始燒雞翼,我好有心機,一定燒到金黃色架!哈女仔等食都應該,企近個爐又油又乾,做幾多mask都補唔番嘛。

Chris Cheung 說...

別墅或者house好正喎!如果自已有成層村屋自已住晒都唔錯。如果自已有份參與起就最好,可以customize好多野。我睇過計過其實唔算好貴,價錢睇地區地段啦,同市區買個單位差唔多咋!

Chris Cheung 說...

我幾個月前睇過大埔三層村屋,每層七百呎賣五百萬左右,除番開唔洗三千蚊一呎。搵建築師畫圖加搵人起,多二十萬左右,用靚D料咁就唔洗煩維修。住村屋連停車場錢同管理費都慳番呀!不過都係得個諗字。

From 說...

PAL兄, 你唔係原居民, 就要買丁先可以起屋, 好複雜架.
你就想呀...唔駛停車場錢...村民會收架.
貓姐/妹, 唔好意思阻你地方亂UP

小雲 說...

現在天氣已經熱得很. 真係好難BBQ. 你的香吻, 竟然落入狗狗到. 羨慕中.

ka ki 說...

今日咁熱, 我都就快被燒熟喇....

Clara 說...

I miss the way they bbq in Hong Kong. Using a long BBQ fork, fun!

Alex 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
Related Posts with Thumbnails