2008年5月3日

蘇杏璇主理 - 喬妃齋

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


大家還記得誰是蘇杏璇嗎?


當友達跟我講的時候真的想不起,後來就想起是電視裡經常演母親一角的演員。


店名叫喬妃,很古典優雅。蘇杏璇一直覺得跟這名字很有緣,後來有位尼姑說她幾世前的名字就是叫喬妃,所以她就以此命名。


哈,不知道如何可以得知自己幾世前的名字呢?



(圖片來源:明報網)


 


友達很喜歡到此吃素,所以就介紹我們試試。


訂了檯,可惜沒用的,最終還是要搭檯。


餐廳爆滿,生意看來不錯。


街坊式裝潢跟街坊式伙計,服務就不能要求太多。


 


這是伙計推介的柚子沙律,一般的都用青瓜絲,但這個入口香濃的不像青瓜,細問下原來是青芒果絲,不錯不錯。



 


銀杏枝竹浸娃娃菜,枝竹半溶,湯底呈奶白色豆乳,入口似胡椒豬肚湯,鍋底有薏仁可飽肚,素火腿口感像真度超高!



 


比較遜色的甜豆炒豆腐,圖中類似洋蔥的其實是酸菜,蠻開胃的。



 


免費糕點,有紅豆及桂花口味,不好吃。



 


由於是夜大家都不餓,叫得不多,買單才百多元!


 


喬妃齋


地址:尖沙嘴海防道32至34號寶豐大廈2字樓A1、A2、B1舖


電話:2827 2928


 


瀏覽時間:

free hit counter

21 則留言:

Little Zoe 說...

必試 !

Chris Cheung 說...

我以前係太子見過蘇杏璇間齋舖,我諗呢間係搬左的新舖。蘇杏璇以前真係經常做阿媽角色架。如果冇記錯,應該係做完壹號皇庭就冇係電視見過佢。

hahaha 說...

蘇杏璇瘦咗好多呢... 唔通食齋食得多??
前世叫乜名都知呀... 俾我就唔敢查了... 廢事知道自己前世係大壞蛋

selenity 說...

素食。我都想緊好唔好食嚐試食齌

傻羊 說...

我見到青芒,就諗起響柬埔寨幾乎所有沙律同生果既菜式都有青芒,個人鐘意黃芒多d。
其實得閒食下齋清下腸胃都唔錯!

Clara 說...

I know who she is. She is a pretty actress.

Mimy 說...

我都好想試下個銀杏枝竹浸娃娃菜因為我好鐘意飲胡椒豬肚湯架~

From 說...

素菜 NOT MY CUP OF TEA

SkyBlue 說...

即刻諗起黃日華AND溫SIU LUN

Helloconnie 說...

我琴日行過海防道呀~ 不過LEE 間係未樓上鋪呀?點解唔覺有呀?偶然食吓齋都好喎!!!

dx 說...

試過,都幾抵食。不過門口幾隱蔽。

TTB 說...

我先幾日試過將軟豆腐 (唔係百福wor) 放滾水煮一陣, 之後再煮真係冇出水wor ... 你可以試o下呀.

TTB 說...

"正立方體" o個 d水豆腐呀
我煮 "salted fish/雞粒/豆腐" ... 之後要加水整個汁,
食完都冇出過水呀.

ka ki 說...

但係好多人都話service好差喎, 係唔係呢??

Catherine 說...

She looks so different now!! can't recon her.....I bought pillows from her before in Princess Edward, very heavy & expensive, she said is wheat made, can have better sleeping quality.

小雲 說...

我不是反對素食. 我都覺得有些菜式幾好食. 不過我好怕食一些扮真肉的素食. 「明明係舊齋, 原來扮切雞」 我到現在都攪不清食素的人想點? 想食肉又唔食得, 所以找些東西扮? 咁跟本上是齋口不齋心.

Lian 說...

以前去過佢響金魚街果間,,不過就覺得痳痳地

J 說...

回 Bube, 係唔係義不容情? do~~ do do~~ do do do~~ do~~~ do~~~~~ do~~ do do~~ do do do~~ do~~~ do~~~~~ 冷暖那可休~~ 回頭多少個秋~~~ 尋遍了卻偏失去~~ 未盼卻在手~~~~

J 說...

我扮 d background music 呀~ 果 d 係 intro d 音樂~

J 說...

送埋首歌俾你~ 哈哈~ (今日好無聊, 來炸版唔好意思~ )

Elaine 說...

我食齋淨係識去功德林咋...

Related Posts with Thumbnails