2008年5月7日

當latte遇上荼葉時

你是第

位瀏覽本文章的友達



週末下課後,獨自去了cafe完成這星期的宿題(日語,意指功課),基本上回家後我的惰性發作就不會去做,是個壞學生喇!



悠閒地邊做功課,邊呷著濃濃奶香的Latte,很是寫意。



之後約了友達晚飯,選了杭州酒家。在路程上友達向我強調這是一間好餐廳,好像深怕會遭到白眼。唔....是不是我的飲食網誌令人誤會為人很嘴刁挑剔呢?



青瓜海蜇頭,用甜黑醋醃漬,吃後第一句「好甜啊!」,但其實也ok的。


東坡肉,入口即溶,味道相當不錯呢~
不過配著夾餅吃有點不太搭。


小籠包是指定動作,但一上桌已心知不妙...頂部的皮厚得離譜!但內裡尚算多汁,難吃又講不上喇~


沒拍到照的還有上海炒年糕,一般貨色。

買單二百多。



一下子喝完咖啡再喝茶,結果是整夜輾轉反側,好慘。



Caffe Habitu
地址:灣仔皇后大道東8號地下
電話:2527 8999


杭州酒家
地址:灣仔莊士敦道178號-188號華懋莊士敦廣場一樓
電話:2591 1898



瀏覽時間:

free hit counter

19 則留言:

小雲 說...

嘴刁挑剔, 係呀我都係咁認為! 我都喜歡Coffee, 但我盡量避免晚上喝. 因為實會瞓唔著.

Mimy 說...

嘩~ 杯latte好靚呢~

ka ki 說...

小籠包個賣相確係唔多掂喎....

From 說...

睇黎依餐好普通....好少見你咁寫...可能之前食太好食的...哈哈哈~~
我飲完濃茶又唔會訓唔著, 你唔慣就要戒一戒.

Chris Cheung 說...

哈,嘴刁挑剔?你係鐘意食所以對食有要求姐。 杯coffee個Latte Art都唔錯呀,有冇其他花款式選擇呢?

TTB 說...

你去o左呢間caffe habitu 呀 ... 我上次去另一間呀, 因為呢間要行出街先去到.
友達向我強調這是一間好餐廳 --> 好多人都話好ga, 我都想去試呀, 你下次試o下 order 其他野啦.

SkyBlue 說...

杯latte好正呀

From 說...

其實最欣賞你的不是你所介紹的食店, 是每一篇用的字...無出現錯別字 (可能有0的,但唔覺眼, 當無 ) ...極難得呀
最緊要學到一埋可能是潮語"友達".."宿題"......唔係跟唔上現代社會就慘囉.

Chris Cheung 說...


image source from http://www.openrice.com/restaurant/userinfo.htm?userid=60703

Chris Cheung 說...

呢間Crema Coffe shop我都想去試,好似仲有兔仔同bear bear Latte Art,我下次去影比你啦!

TTB 說...

係呀!
灣仔呢間其實多d野 (車) 睇. weekend 多唔多人呀? 你坐唔坐到 window table 呀?

傻羊 說...

我都唔飲得咖啡,試過飲過即刻成晚訓唔到.........
你係嘴刁少少,不過嘴刁無罪呀,反而我覺得識得enjoy都好緊要,對自己好d唔好咩?

mayda 說...

我也很愛咖啡既香味, 但飲不得!

leung 說...

me too, i am lazy, even though i like to learn japanese but after i go home, i am too lazy to study and do homework after work and on weekend.... (-__-)

小雲 說...

我都係咩都食, 但我也不會客氣, 有話直說好食難食都一一評論一番. 咁我算唔算嘴刁挑剔?

knotters yoyoma 說...

i am watching Last friends these days, with an excuse that it polishes my japanese listening skills

knotters yoyoma 說...

i havent watched Japanese drama for long...this one really attracts me and makes me Youtube at office during lunch time :) . i like the Little prince like Ruka ...and the funny Eri.. i just start episode 3 and cant understand why michiru can stand that ugly boyfriend, he looks so sick and paper guy

selenity 說...

你去那間cafe我都去過。坐得好c服又少人。

Helloconnie 說...

我好鍾意食杭州菜架, 不過香港好似冇边間好食喎, 有冇好介紹呀? 通常都只是去深圳西湖春天食咋!!!!

Related Posts with Thumbnails