2008年5月20日

齊來學潮語(二)

你是第

位瀏覽本文章的友達


 






 


當年吳卓羲(又名「唔唱k」)在泰林電視廣告中以其「地道」英語將My favourite讀成「賣飛佛」,成為一時佳話。最初大家模仿的用意是譏笑,及後竟變成潮語。他的演藝事業沒因此糗事而「打柴」,反而成了潮語始創人之一,直達「神級」,相信他本人對此該是始料不及吧!


 


今次這十個潮語你又懂得多少個呢?


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

14 則留言:

Janice 說...

哈 唔同時期既唔同文化 潮童 神級都唔識喎 哈
仍然對今年中文會考試題...見鬼勿o嘴 潛水怕屈機 呢句S級潮語 汗顏....

Clara 說...

How do they come up with this?

Paul 說...

我諗我都要惡補下先得 lu...

Mimy 說...

真係騎呢~

Chris Cheung 說...

哈,我好彩都未out,全部都識,第我得閒問我父母親睇佢地識幾多先! 想回味當年吳卓羲有幾"潮"可以下面睇睇:
http://hk.youtube.com/w/%E5%90%B3%E5%8D%93%E7%BE%B2-%E6%B3%B0%E6%9E%97%E5%BB%A3%E5%91%8A-Ron-Ng-Tai-lin?v=EQYhXcbpIbI&feature=Random&page=1&t=t&f=b

From 說...

"娘屎" <- 唔識呀
哈哈哈..有妳講既"扮蟹"

From 說...

十扑就用得多....不過我打"十卜"..睇落無咁粗俗

selenity 說...

識晒呀!原來我好潮

From 說...

無諗過邪野喎...咁都比你入到位...呵呵~~
唔0岩音唔緊要, 加上"卜"字襟少一個制嘛, 0的人又會睇得明.
你想做潮童呀?? 係咁出潮POST

小雲 說...

笑死人咩! 十卜

From 說...

而家個個都打"十卜"架啦.
唔信上GOOGLE打"十卜"
潮童講潮語

Lian 說...

扒房=﹣=

Elaine 說...

我之前都收過呢個 email, 好搞笑!

SkyBlue 說...

好多打機語就真 hehe

Related Posts with Thumbnails