2008年5月30日

金滿庭京川滬菜館

你是第
位瀏覽本文章的友達



每次看戲沒有特別想去的地方,我都喜歡選奧海城百老匯,貪其易買票影院質素又不錯。

可惜的是,奧海城沒有太多餐廳選擇,得心的就只有金滿庭,一間假日五時多便有人排隊的店!

人參烏龍茶,這種茶有人參香,不錯的。但奇怪的是喝下去有明顯甜味,不大像茶葉的甜呢.....該不會是放了糖吧?


花雕醉雞($65),淡淡酒香,雞肉亦夠滑。



一口小籠包($34),這裡的小籠包一直都保持水準,我已忘了吃了多少個。



雪菜毛豆百頁($48),普普通通,基本上不選棠菜及津白的話,也沒有什麼蔬菜可選。個人是喜歡吃百頁,想不到原來還有人不知道百頁是豆製品。


桂花斑塊($78),桂花味是不太有,但魚肉比想像中滑,大大件沒有骨很易吃。



這個呢,是鄰座點的菜。一上桌就吸引著我的視線,初時以為是魚,但細看下似是麵粉類裹著菜心,有沒有人可以告訴我是什麼菜呢?

買單二百多。


今次看的是奪寶奇兵之水晶骷髏國,沒有看之前的三集,但感覺良好,可以當獨立故事看。


我在看後,得出一個結論,就是懂游泳原來好重要!囧....

官方網站:http://www.indianajones.com/site/index.html



金滿庭京川滬菜館


地址:大角咀奧海城二期UG 06B


電話:2910 1000


 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

Mimy 說...

我最想食個花雕醉雞...睇落真係好滑甘呀~~~

selenity 說...

百頁好味呀,我同食齌的朋友出去一定食

SkyBlue 說...

HAHAH 好似腐皮..haha

Chris Cheung 說...

哈哈,隔離你都影到,有冇比人發現呢?呢個菜我都冇食過,第一眼睇都覺得似魚。

Janice 說...

人參烏龍-媽媽在金滿庭喝過覺得很好喝...在別處買回家 都沒那種甜味...所以我猜是放了冰糖 不過是甜甜的才好喝~ 咁高貓會游嗎~?游水季節快到~~~速速去浸~~

Lian 說...

金滿庭很不錯.不過次次都好多人

Chris Cheung 說...

哈,咁都比你諗到!奧海城百老匯我都幾鐘意要去,又可以打住bowling等睇嘛。不過商場入面餐廳選擇真係比較少。

From 說...

我成日都去奧海城喎, 可能見過貓姐都唔出奇 .
行去大角咀都好方便, 慢行十分鐘左右.
好耐都無食過金滿庭, 因好怕排隊, 見你同PAL都講到咁好食, 要食下啦.
打保齡真係好好玩...可惜骨頭硬....有心無力~~~
P.S. 我都唔識游水

Zzzz 說...

look so yummy kam bor.. 小籠包係我嘅至愛

Zzzz 說...

coz 我個花名叫小龍女丫嘛... 嘻嘻

Zzzz 說...

hahaa... 我出世嗰時咁啱做緊呢套劇集, 所以daddy 幫我改咋嘛

NatalieChan 說...

我都十分喜歡這個食店呀! 最鍾意小籠包及芝麻雞!
但只接受First-round訂位之後,就要walk-in去就有點兒麻煩!

Zzzz 說...

exactly 就係劉華同陳玉蓮果套囉... 梗係唔係喇!! 係花名嚟架咋...哈哈.. u ar so funny....

Zzzz 說...

oh...俾您知道咗添...

STANLEY 說...

呢間我都去過 , D嘢又好食又唔貴, 值得推薦!

KiKi 說...

Good morning!! 週末愉快

傻羊 說...

金滿庭既小籠包的確好食,仲有個蔥爆羊肉都好正架! 不過食完會覺得有d口渴,我諗佢都落唔少味精。

Elaine 說...

我一向都好鍾意睇 Indiana Jones 架,今集都好好睇呀!
幾年前都聽聞金滿庭成日排長籠,乜依家都仲要咩?我一直都無去試過呀!

Related Posts with Thumbnails