2008年5月26日

老北京

你是第
位瀏覽本文章的友達


要光顧板前集團的店,真不容易。
下午六時四十五分到板長壽司拿了票,當時叫到309號,我手上的票是371。
為了等這個位,在附近逛了兩個多小時,到晚上九時叫到357號,於九時十五分到達,竟已過了四十多張票!重新拿票又要等多六十張....真令人沮喪啊!

走在銅鑼灣街上,忽然想到這間北京店子。

這是一張在書櫃前的桌子,不要以為到了圖書館呀~





這裡的客人很多都是說國語的,而侍應跟老闆好像都是北京人呢!


點了個二人餐。
冷盤有土豆絲及牛(月展)。土豆即是薯仔,用麻油及醋去調味,很爽口。



糖醋魚片,這裡魚片的做法不是外頭的炸到金黃,感覺沒那麼燥熱。


奶油津白,配合蝦仁,清清的不失鮮味。


砂鍋豆腐煲,簡簡單單的最討人歡喜。



北京水餃,自家製的味道很住家。


買單二百多。




另,祟光由本月二十三日至三十一日舉行半年一度的感謝週特價,多個品牌有限量特價品。
這Lancome套裝以眼霜原價發售但送了旅行裝晚霜、化妝水及眼膜。
剛好我的眼霜用完,幾位友達均試過這系列覺得不錯,試上手質地很清爽,就把它買下了。



老北京


地址:銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心8/F


電話:2203 4321


 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

selenity 說...

好多人都去sogo掃化裝護膚品,其實X板系列的東東大部份都麻麻地。食老北京感覺開心多了

Elaine 說...

我好怕油淋淋嘅眼霜架!等我下次都買嚟試吓先!

winze 說...

睇到都好正啦 我今日去sogo呀,但唔知韓國嘅langxxx(全智賢)好d定日本嘅shexxxx(周慧敏)好d呢

winze 說...

成條基本line;toner,day cream light cream...最最最重要係防敏感,我極度敏感,一吹風都面頰紅ga la

小雲 說...

等咁耐, 幾好食都無心機啦.

winze 說...

laneige條防敏感line呢?

winze 說...

thk,去血拼啦...番黎話你知結果啦~

mayda 說...

呢間北京店食物看來幾得喎!

icy 說...

北京水餃 睇見都流口水 heehe

From 說...

搵日去試下, 賣相好GOOD
你都幾好耐性 , 咁耐我都未0係香港食過板前...要排咁長龍咪搞, 0係澳門威尼斯人食過一次...感覺一般...可能期望好大.
尋日行海運, 原來SHISEIDO出左男士LINE...唔知掂唔掂 , 塊面同銀包一樣咁乾...煩死

KiKi 說...

古色古香~

Chris Cheung 說...

等咁耐過左number真係幾灰,不過最終都食到好野都唔緊要啦!呢間老北京似乎環境同食物都唔錯喎!

YeungKwanWai 說...

(Empty)

From 說...

我真係OUT啦
有免費SKIN TEST咁好, 有冇男性友達試過?? 一陣試完比SALES叫買野就慘

Mimy 說...

食下北京菜都幾好丫..唔洗等位等到傻丫嘛~

knotters yoyoma 說...

i tried this restaurant before ah, that 土豆絲及牛(月展)。土豆即是薯仔,用麻油及醋去調味,很爽口
too sour for me lei

Helloconnie 說...

北京菜我最鍾意北京填鴨同奶油津白!!!

Janice 說...

土豆絲 我好鐘意食架~~~

Related Posts with Thumbnails