2008年5月6日

再訪Brunch Club

你是第

位瀏覽本文章的友達



上一次光顧(相關舊文),是遊上海後,差不多一年了。
當時分店(總店在中環)還是新開張,現在已經是一間完整的餐廳。

很喜歡這些掛在牆上的相片,小孩們都很可愛。



跟同房每人要了個晚餐,這是我的蕃茄湯,酸酸的每口都有蕃茄蓉。


同房的煙鴨胸沙律。



我的主菜snapper,味道不錯(至少吃得出魚味),伴碟那薯蓉非常好吃!


同房的主菜tenderloin,好大的一份,上桌時嚇倒了我們!肉很軟,不錯哦~


甜品Hazelnut慕絲,吃清光~


買單三百多,這裡的食物依舊好吃。

順帶一提,現在己接受信用咭。




Brunch Club & Supper


地址:銅鑼灣新會道4號地下


電話:2890 2125

瀏覽時間:

free hit counter

12 則留言:

Chris Cheung 說...

味道又好,份量又大,價錢又唔貴,絕對食得過喎!多謝高貓咁多美食推介! 其實我成日想問你點樣發掘到咁多好野食呢?

Mimy 說...

我都好鐘意去brunch club..佢地D野食真係好好味架~

selenity 說...

大大份呀 ,不過我食親呢d餐都好唔抵。因為我唔食鴨。有次去泰國食。所有set都食d我唔食既野,搞到.....個個撈d菜畀我

Chris Cheung 說...

我估你應該都有去openrice,我覺得好多時D餐廳評價都幾極端。不過用黎參考都無彷。

mayda 說...

一個人三百幾 ?

hahaha 說...

我都有留意過呢間店... 但冇機會去過... 因為我係一但早餐人... 而且好鬼阿伯... 八點幾實起身... 點食到brunch喎

From 說...

好似好有情調
除左蕃茄湯 (因好怕落茄羔煮), 其他都好正呀~~

From 說...

細個餐餐食茄汁火腿蛋飯, 搞到我對太紅的食物有抗拒, 中式牛柳...茄汁蝦..我都唔食~~
你問我係唔係怕酸, 我覺得係心理問題....
貓......................

From 說...

起碼果時有飯食, 相對第三國家的人來說自己已經好幸福. 咁樣諗無咁消極..........

Elaine 說...

三百幾蚊都算抵食喎!

Mimy 說...

唔係呀...係我返香港時去過咋~ 哈哈

TTB 說...

thank you ar ... 你提醒我 cwb 都有食 all-day-breakfast o既好地方呀 ~

Related Posts with Thumbnails