2008年5月28日

金不換泰國餐廳

你是第
位瀏覽本文章的友達



這天跟同房去了Qi Shiseido做面,順道續package。
週末的晚上於銅鑼灣吃飯到處都要等位,去了利舞臺的泰國餐廳,又見等位的食客!
幸好多數是等大檯的,我們二人等了數分鐘便有檯了~


先來個青木瓜沙律。吃不得辣的我卻很喜歡這個泰菜,在泰國當地吃更是滋味,地道的做法會配合鹽醃生小蟹或其他海鮮。這種做法在香港很少地方可吃到,只在荃灣的愉景新城food court內的一個泰菜攤檔見過。

這裡的青木瓜沙律,餐牌內有三隻辣椒!特地要求減到一隻辣椒,於我來說是剛接受到的辣度。雖沒有鹹蟹仔的鮮,但亦算不錯。不過就不太明白為何要以半個椰菜作伴碟,好浪費啊!要是用作伴以沙律來吃,又怪怪的....


小食拼盤,有魚餅、蝦餅及香葉包雞。
魚餅一般而已,最好吃的是蝦餅,肉厚彈牙,熱騰騰的很好吃~



豬頸肉炒金邊粉,味道都不錯的。


買單二百多。



金不換泰國餐廳


地址:銅鑼灣利舞臺廣場6/F


電話:2890 1993


 


瀏覽時間:

free hit counter

9 則留言:

傻羊 說...

你食得好light下喎! 有冇試過樓上果間住家菜呀?d水準都唔錯架!不過又係要等好耐位!

selenity 說...

令我回想起泰國siem的美食

Chris Cheung 說...

咦你地兩位都好細食喎。香港D泰國菜好興用豬頸肉,反而o係泰國就唔覺有豬頸肉食。

Mimy 說...

我都好想試下個蝦餅呀~

Chris Cheung 說...

哈,你D相好靚冇問題,不過我係見到碟河粉同個spoon比例,好似幾啖就食得晒咁,但係你地話食唔晒。我諗應該係角度問題。

Helloconnie 說...

泰菜我都係覺得係泰國食先好味~~

Paul 說...

你介紹o個 d,我最鍾意o既係豬頸肉炒金邊粉。 其實泰菜我就認真麻麻啦... 中辣都 ok。但係我硬係覺得越南菜好 d o甘...

Jo 說...

我最喜歡去泰國餐廳食金邊粉...睇個樣都好似好正, 下次我都去此店試吓先.

From 說...

我上次去尖沙咀果間, 0的野好大碟呀

Related Posts with Thumbnails