2008年5月21日

深圳一日遊(上)

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


星期天,跟一班學長學姐到深圳進行其中一人的慶生活動。


為什麼慶生要走到老遠呢? 說穿了,其實是借慶生之名去玩罷!


第一次坐落馬州線,這個站很清潔啊,也沒什麼人。我們像大鄉里般在這裡拍拍拍。



 


出閘後一直前往便到深圳關口。



 


這次最大的收穫,莫過於辦妥了內地「e道」。在關口憑回鄉証可即場於特別櫃檯申請,手續簡單只需數分鐘便弄妥。羅湖口岸亦可申請,但人數多需時較長。


以後有了e道,過境就不用去排關卡櫃檯啦!



要換錢的話,可以在入地鐵前於站內的櫃檯換,兌換率還算不錯。


過境後坐地鐵到少年宮站,先吃個午餐準備逛書城。


書城內沒有太多餐廳,最多人的是肯德基,亦有必勝客及星巴克。


我們選了間叫做城市扒王的餐廳,雖打正旗號賣西餐,但內裡卻是高級酒樓格局,而此處亦有中餐提供。


 


羊肚菇金瑤燉花膠湯,湯很甜,RMB38不算便宜,但味道不錯。



 


忘了名字,是把肉釀在豆腐內,這個好送飯。



 


露筍銀鱈魚,份量不多,味道不俗。



 


小棠菜鍋餅,一般吃的是棠菜混麵粉去炸,但這個竟是混魚肉,出來的效果亦不錯呀。



 


紫蘇葉炸小排,味道很好,不過呢...不要看它很肥美,其實這些排真的很小....無肉可言,感覺好像在吃有味道的骨頭。



 


鐵板牛柳,一看就知非常有鑊氣,微辣的。



 


男仕們想試西餐,叫了個牛扒拼羊扒(RMB48)。


切下時覺得肉很腍,但可惜是下了梳打粉之故,無甚肉香。


在內地還是吃中餐穩妥。



席間大家談起潮語這個話題,有人說在港大現正流行一用詞,讀音「尖漸」,你又知道是什麼意思嗎?


答案下篇開估。


 


買單約RMB四百元,雖食物不差,但這價錢我覺得是有點貴。


 


城市扒王


地址:深圳市福田區紅荔路深圳書城中心城B區229


電話:0755 23992133、23992168


如何前往:地鐵4號線青少年宮D出口


 


在書城逛了個多小時,買了兩本書。


其中一本是日本美容達人佐伯千津的美肌革命,教授正確護膚概念及手勢。



 


接著便出發去按摩中心。


(待續)


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

22 則留言:

小雲 說...

你們的節目都幾豐富喎, 要先寫上篇. 我都認同返國內, 最好都係食中菜. 其他國家的菜式, 無試過, 無口碑, 第一次就食, 通常都出事.

Paul 說...

我好耐無去過深圳啦!!! 睇到 d 相好似好吸引呢~ 如果無朋友或者雜誌介紹o既話,我諗我o係深圳係唔敢試 d 新o野啊... btw,我諗我知道「尖漸」係乜o野意思...

Helloconnie 說...

係大陸真係只有中國菜好味呀, 不過唔知點解睇到好多BLOG 友上去食日本鐵板燒喎, 真係咁好食?

Catherine 說...

I think is really difficulty to read simpified Chinese ah..

Mimy 說...

D野食又幾唔錯窩~ 我最想食個豆腐~

From 說...

上深圳咪搞我, 無乜好感.
N年前上去按摩有不快經驗, 都唔好意思講

From 說...

貓姐姐, 小玄弟0係正經場地比女孩左摸右摸, 嚇到即閃. 自此無再踏足深圳...太恐怖.
靚仔都話抽下水...咁餓不擇食 , 怪不得咁多麻甩佬包二奶當自己成個情聖咁.

From 說...

正經場地~~唔係正經唔去
睇你0的食物相, 好似落好多油煮.

小雲 說...

係咩, 我都未試過post咁多相, 唔知個限制. 對不起.

Chris Cheung 說...

內地D中菜真係好好味,其他西餐或者日本野就冇乜衝動試,我覺得香港有更好選擇。"尖漸"除左令人O哂嘴仲滴哂汗呀!

mayda 說...

真係好多人閒時北上消費啊! 又唔多人喎?!

Chris Cheung 說...

哈,因為我o係hku做架。

selenity 說...

即係沾沾自喜囉。我成日咁樣過我男朋友 我都好想去書城。but男朋友話深圳係罪惡之城。唔畀去

Chris Cheung 說...

哈,我幾乎隔個星期就同D學生食Lucnh,我雖然係IT人,不過要幫手Summer exchange program同Student Society。初初黎佢地係咁約我食"勁過飯"我都唔知係乜黎架。

From 說...

我都係好想去書城
不過呢...國內無治安可言, 早排親戚在廣州比一班持有槍械搶劫...貓姐你話我邊夠膽上去.
早知你上幫我買幾本書返來啦, 平咁多....呵呵呵~~

Chris Cheung 說...

內地D書真係好平好抵!不過簡體字真係要好吃力先睇得完。深圳治安的確令人擔心,成日都聽聞好多搶劫,我諗著得"Seven" D應該有幫助,同埋最緊要財不可露眼呀。

winze 說...

本書ok 嗎?

winze 說...

美肌革命我好有興趣

KiKi 說...

u can post all photo in 1 blog! simply post photos in draft blog and then press select all in that blog and place them all in your orignal blog

KiKi 說...

each blog can allow 20 max, if u have 60 photos to upload, u need to separatedly save in 3 draft (whwatever u call)...and then select all photos in the draft and paste them in the final blog u want to post~hope that's clear

Anonymous 說...

睇個樣好似幾好味喎。

巨蟹座 說...

想告訴你一件事,其實你到邊防檢查站係唔可以影相的,不過好彩他們發現不到,呵呵

Related Posts with Thumbnails