2008年5月13日

實而不華的母親節料理

你是第
位瀏覽本文章的友達


一年一度的母親節,本來訂了檯去吃京菜,可惜臨時有變去不了,就改為由高貓主理,貓妹協助自己煮。

事前沒有計劃好要自己做,在街市邊逛邊想菜式。
最後決定做日本菜!

下圖是部份食材。


先來個海鮮讚岐烏冬,雖則賣相一般,可是材料豐富味道佳的。


貓媽愛吃牛仔骨,特意做了這個日式黑椒汁煮牛仔骨。



沖繩菜,麵醬苦瓜炒豚肉。買不到日本麵豉醬,唯有用中國甜麵醬代替。
貓妹看到炒出來的模樣,忍不住說我是貫徹「沒有賣相」這宗旨!囧....


和風可樂雞翼,不要問我「和風」在那裡,總之是和式風味啦!
應貓妹要求特地煮多些汁。


甜品是胡麻丸子紅豆湯,那個北海道紅豆超甜,煮稀了還是甜呢....真受不了。



早前高貓都偶有下廚,但其實貓父母是從未嚐過我的手藝。
看他們吃得高興心裡都舒了口氣。
下一次我會預備好,再接再厲的!





瀏覽時間:

free hit counter

27 則留言:

Chris Cheung 說...

嘩,好豐富呀!你真係乖啦!你煮乜貓父母都會食得好開心啦,何況咁好食呢!麵醬苦瓜炒豚肉睇上黎好好味喎!

Mimy 說...

好多野食呀...仲要係樣樣都岩我架~

ka ki 說...

你媽媽食完你親手煮嘅呢餐, 一定甜在心頭!

mayda 說...

親手做既母親節料理, 加上愛心, 爆分呀!
個海鮮烏冬好足料啊!

Chris Cheung 說...

其實我想講個海鮮讚岐烏冬真係材料豐富,都唔多見烏冬呀。

Chris Cheung 說...

5扎即係成包落晒喎,你仲有其他野食嘛,食多餐都仲得。日本麵豉醬同一般用開個D味道有乜唔同呀?我以為第一張相個罐係o忝。

From 說...

牛仔骨好正呀.
和風雞翼咁似鹵水雞翼既

Helloconnie 說...

嘩好特式的母親節晚餐, 好過出去食呀!!!! 上次好難先揾到日本紅荳呀!!! 仲要一罐要好大罐呀!!! 我鍾意你個小丸子呀!!!! 苦瓜你有冇出水架?

selenity 說...

牛仔骨同涼瓜我都好鍾意食呀

knotters yoyoma 說...

i dont care ah, must try your dishes at least once, i love chicken wings very much, can hv 15 each time wakkakaka i wanna try your 和風可樂雞翼
the 海鮮讚岐烏冬材料super豐富

Alex 說...

嘩~~好多野食~好似好好味~ 真係名乎其實既實而不華母親節料理 我下次番hk~~你幾時煮下俾我食啊~~ 我仲等緊你個蛋糕~

TTB 說...

no kidding ... 每樣我都想食呀!

Paul 說...

我都覺得好豐富呀... 好個出去外面食好多倍啦。就o甘睇都知你擺o左好多心思落去,好令人感動呢~

icy 說...

好勁喔 連甜品都有埋
媽媽食到心都甜晒啦 heehee

傻羊 說...

自己個女煮喎,做父母實開心到不得了! 叻女!

小雲 說...

甜醬油就等如日式?? 高貓的料理已經有一定水準, 比D信心自己啦.

Elspeth 說...

如果係炒左蛋先,最才後加入去炒, 碟苦瓜的賣相就唔係咁靚啦。。。
下次都係你做貓妹助手算啦~~~~~呵呵

From 說...

和風可樂雞翼 -> 點整架???
另烏冬入面既甘旬, 個花花圖形"你定貓妹"吸出來???? 咁有心思
貓妹可以食15隻...神人也

Elaine 說...

好 Pro 呀! 牛仔骨特別吸引我...

SkyBlue 說...

如 果我係貓媽 真係開心死 (最緊要食完唔好叫我洗反 haha)
下次再顯身手1..就babi節 la  haha

Elspeth 說...

我都可以一次過食10隻架, 不過食得多, 唔健康~~

Stephen 說...

(Empty)

KiKi 說...

賣相好得喎>>>加油

KiKi 說...

i truely feel it look good ka>>>>i don't tell lie

YeungKwanWai 說...

(Empty)

winze 說...

勁得呀

Zzzz 說...

睇得出整得好有心機呀 !! i like 雞翼 very much

Related Posts with Thumbnails