2008年5月11日

最近入手

你是第
位瀏覽本文章的友達


分享最近買的一點東東。

這是人氣面油紙,口碑很好,吸油力強。莎莎這幾天在做期間限定特價,由$19減到$9.9!趕快入貨吧!





issey miyake一生之水,是多年來我最喜歡的香水。


今年夏天推出這個變奏版,味道跟原味沒太大分別,只是濃一丁點,但售價卻便宜三份一!
吸引我的還有其瓶身的花紋圖案,很漂亮呢!
連卡佛咭九折後不到$400哦~


香水是一個人的隱形衣服,可以憑著氣味去認識這個人。
對於草味或爽身粉味的香水,我不大感興趣。除了Issey Miyake的一生之水,Gap的Dream、Vera Wang的Vera Wang、DKNY的青蘋果 Be Delicious、Lancome的Miracle,都是我會用的。

你們又喜歡甚麼香水呢?

瀏覽時間:

free hit counter

15 則留言:

Chris Cheung 說...

Boss in Motion ,不過我多數冬天出街先用。

Helloconnie 說...

我鍾意ANNA SUI 紫色原味個隻!

leung 說...

my favorite is victoria's secret breathless

Anonymous 說...

我只從十幾年前第一次聞過issey miyake既"西瓜味" (聽講係茉莉花味先岩)既香水後,我一直都不能愛上其他香水. 或者係因為當時係某人用既關係吧.

Chris Cheung 說...

我頭先走去再聞都答唔到你乜野味,哈我真係唔識形容。不過孫耀威都係用呢隻,咁應該係好野掛?

Elaine 說...

我都係鍾情於 Gucci - Envy Me 同埋 Vera Wang - Princess。

Catherine 說...

I have too many favourites for perfume la... ...only I don't really like sweet scent

Elaine 說...

Princess 唔算太甜,佢係屬於清新花果香調,都幾特別,不妨試下。

From 說...

香水........不懂
不過我好怕聞"西瓜味"

Lian 說...

Bvlgari
NOTTE POUR FEMME

小雲 說...

檀香.

小雲 說...

我是男的, 不用「靜心」了...

Dan 說...

Gucci - Envy me 同你唔鍾意個隻味 kenzo - flower
最近迷上Moschino -Funny

icy 說...

Moschin
好似爽身粉味咁 heee

icy 說...

anna sui都幾好

Related Posts with Thumbnails