2008年5月10日

花盃

你是第
位瀏覽本文章的友達


印象中好像沒有在香港正式吃過鐵板燒。


記得從前友達G推介過這間店。
餐廳有鐵板檯及遠離檯的座位,這張是大廳的鐵板檯。



這是獨立房間,設有最低消費。


套餐有多款選擇,我們點了其中的鮑魚牛肉及伊勢海老(龍蝦)牛肉,牛肉可選美國牛或和牛,當然價錢上會有些距離。

煮鮑魚的方法好殘忍,先將其連殼放在板上燒,受熱的鮑魚掙扎時會好像八爪魚般爬出(!),看著牠在殼上爬到周邊,感覺......好噁心。

圖中的鮑魚是受熱後被廚師拿出準備切片燒。


晚餐menu。


燒好的食物都被均分,碎碎的不甚美觀,就沒有拍照。

螺片非常鮮甜、銀鱈魚香甜多汁、鮑魚軟韌有致、清酒煮蜆有濃濃酒香肉亦嫩,龍蝦球彈牙,麵豉湯用起肉後的龍蝦去煲,湯裡混著蝦膏,甘甜得連不大愛喝味噌湯的我亦喝了八成。
相比下炒飯則較普通。

總的來說除了牛肉煮得有點過熟(要七成但竟是全熟),其他的都很!好!吃!
連甜品的古古力慕絲蛋糕亦很好。


價錢方面,以鐵板餐來說是很合理的喇~


官網:www.hanasakazuki.com



花盃
地址:銅鑼灣新寧道8號民安廣場2期2樓
電話:2577 9799



瀏覽時間:

free hit counter

16 則留言:

komn 說...

隻鮑魚爬出o黎………

Elaine 說...

我好怕坐鐵板枱架!鮑魚响穀度爬出嚟我都未見過呀! 不過咁就證明佢夠新鮮囉!

小雲 說...

吓, 隻鮑魚真係完全離開個殼? 咁場面好驚嚇. 我都未試過鐵板燒. 嘩, 你又食富貴嘢...

Mimy 說...

嘩~ 你講到隻鮑魚好可憐呀...

Chris Cheung 說...

我上次打邊爐放隻鮮鮑魚落湯,佢首先不停郁想痴住我隻筷子咁,之後落到湯仲夾住條菜。到我撈番上黎食個陣即刻覺得冇咁好味,食左幾啖就冇食。鐵板餐呢個價錢OK喎,最緊要好食姐!

小雲 說...

你做咩咁夜都唔瞓呀?有心事呀?

SkyBlue 說...

又食..HAHA

KiKi 說...

wah....好多野食,野食又幾得播

SkyBlue 說...

請來睇睇我嘅網站,男女都啱架及回應吓!
可訂閱架。

From 說...

我最想食就係鐵板燒....又唔捨得去食喎.
2千蚊食一餐, 一定要同情人去食囉...LUM死都似...呵呵呵~~
做乜影咁少相呀??......苦了小玄. 罰你煮一餐飯菜來看看 (自從貓爸貓媽回來你都做回大小姐身份, 無機會再見到你表演)

Elspeth 說...

嘩。。。好貴!!!
你打算幾時請貓妹去食???

selenity 說...

我去過tst食燒餅燒自己燒都好好味又好玩

傻羊 說...

有冇去過尖沙咀有間叫大阪既鐵板燒料理?聽聞都唔錯。

Elspeth 說...

有honey就唔使叫你請啦~~

傻羊 說...

係呀,就係亞士厘道果間,我試過果間野d定食,但未食過鐵皮燒。我去果時都見到有唔少人幫襯!間野響度都好多年,點都有番咁上下實力先至能夠屹立至今。你都知條街d食肆有幾多,競爭有幾激烈,淨講日本料理都有成七、八間咁多……
話時話,你食得咁豪,怕唔怕成份糧食到冇哂?!定係有私人津貼先?

TTB 說...

呢間我成日去 ga, 因為地點好方便. 下次我都想豪d 食鮑魚和牛呀 .

Related Posts with Thumbnails