2008年5月22日

深圳一日遊(下)

你是第

位瀏覽本文章的友達


 


逛完書城,去了在羅湖口岸附近的休閒中心,叫做「新美姿」。


內裡裝潢華麗,大堂很有酒店感覺。


女子組選了中式按摩,男子組竟然選了做水療spa!


唉,可憐我按了兩小時,慘叫足兩小時!每次按完均會痛上好幾天,誓言不再做中泰式按摩,可是一年半載後又會忘記再去,循環不息。


不過話說回來,這間店的按摩師手勢尚算不錯,雖則我按時依然痛得要命,但之後只是痛了一天而已。


這兒除了按摩,還有各樣美容服務,甚至有理髮廳、餐廳、桌球室、健身房等等....應有盡有,值得一去。


 


按完後,在關口會合另一學姐,就出發去吃晚飯。


本打算去小肥羊,但壽星的說最近不要在內地吃羊,於是轉移陣地,去了西湖春天。


餐廳隔鄰的住宅,看到那個在半空的發光物體嗎? 是透明升降機啊!好不新潮...



 


西湖春天在深圳有四間分店,位於笋崗路的這間是總店。另於杭州、鄭州及北京亦設有分店。



 


地面是點菜廳,二樓才是用餐區。對啊,在用餐區不能點菜亦沒有餐牌,要走到地面,依樣辦點菜呢~



 


茶錢每位三元,我們散叫了高級龍井(RMB28),這樣就不用算3元茶錢了,人多的話叫這個還較化算呢!



 


冷盤,醬油霸王蝦,脆得連殼亦可吃掉。



 


上湯南瓜苗,第一次吃這種菜,很爽脆!得到眾人一致好評~



 


紅燒元蹄,油香豐腴,沒有多少瘦肉,好好吃...


記著吃這個菜就不要去想會變肥,那些是骨膠原喇!



 


牛肉卷,腐皮包著牛肉及蔬菜,香脆得來不油膩。



 


龍井蝦仁,老實說吃不出菜葉香,但勝在蝦肉質地彈牙,味道亦不俗。



 


杭州名菜,脆炸響鈴。其實是炸腐皮,脆得像薯片但頗油,是唯一吃剩的菜。



 


松子黃魚,不要問我魚新鮮與否,畢竟炸過後都不大分得出....總之酸酸甜甜味道不錯。



 


生煎包,一客六隻,一上桌壽星就怎不及待的夾了一隻....包底夠脆,不過似乎不是一煎好就端來,部份湯汁被包吸收了。



 


西湖牛肉羹,跟從前吃過的透明牛肉羹不同,這個顏色偏紅,好喝。


有人可以告訴我正宗的西湖牛肉羹是否這個樣子的呢?



 


砂鍋餛飩雞,另加魚丸。餛飩皮以百頁代替,好好吃! 乒乓大的魚丸質地像玉子豆腐,又香又滑~ 雞湯亦鮮甜呢!



 


大家都捧腹之際,某人竟吃不飽要點杯木瓜牛奶....好好喝的說。



 


賣相精美的免費生果盤,還附有酸梅粉的啊~



 


用西瓜皮雕的雀鳥。



買單七百元,滿一百元送三十元現金卷下次使用。


 


插曲:我們後方的檯,坐著一位酷似張雨綺的女生,引來我們整頓飯的注目。她離開時我特地看多一眼,依其身高外型,可能是一位模特兒呢~ 果然神州多佳麗!


 


新美姿俱樂部


地址:深圳市和平路郵檢樓3-5樓


電話:25894333


如何前往:羅湖口岸出境後向左手邊扶手電梯上


 


西湖春天


地址:深圳笋崗東路3019號百匯大廈一至三樓


電話:0755-82116988, 82117988


如何前往:餐廳不近地鐵,於羅湖口岸乘的士約RMB20元


 


好了,開估時間。


尖漸的意思,沙答對了!就是「沾沾自喜」,取其頭兩個字的讀音啊!恭喜恭喜~


 


 


瀏覽時間:

free hit counter

16 則留言:

小雲 說...

真係只得骨膠原? 南瓜苗口感幾好架.但香港好少有得食.

icy 說...

呢餐好正喎~~
牛肉卷賣相好得

Mimy 說...

嘩~ 乜深圳D樓甘新潮架? 我真係好大鄉里呀~

SkyBlue 說...

又使我懷念起返hk去深圳的日子 ^^

NatalieChan 說...

哈哈,我已經很耐冇去深圳啦!
估唔宜家d咁正既野,攪到自己好似大鄉里咁,乜都唔知!

Lian 說...

中式按摩同有咩吾同?

Chris Cheung 說...

咦,點解最近不要在內地食羊呀?呢餐睇到我流晒口水呀!

selenity 說...

新美姿我都去過一次,同事有會員卡,我那次是中醫推拿,都係揼到我瘀晒

Chris Cheung 說...

我最有興趣係個紅燒元蹄,唔係度度整得好食!個西湖牛肉羹同砂鍋餛飩雞同香港食開都好唔同,不過冇所謂,最緊要好食!總共幾多人食呢?多謝推介呀!

From 說...

依餐唔錯喎
西瓜皮雕鳥 <-- 師傅真勁
貓姐, 你成日出街食, 唔怕高脂肪

Elspeth 說...

Who is 張雨綺????

mayda 說...

幾得喎, 啲蝦好精瑩 ! 大陸啲樓勁靚, 唔知啲料得唔得既呢 ?

Helloconnie 說...

我上次都係去LEE間西湖春天呀,次次來都要等最少半個鐘位呀! 我都係飲龍井都係你覺唔覺好淡呀? 其實我次次去深圳都會食LEE間因實在太好食啦~~~

Helloconnie 說...

梗係唔係$3個d 啦, 所以先覺唔抵呀!! 仲有呀我見佢全程都唔吸茶壼蓋係未有意思呢?

Paul 說...

我覺得 "請點菜" o個個牌好搞鬼,望o左一輪都唔係好知佢想講 d 乜...

ka wai 說...

-0-'''新美姿有水療spa咩......?
成日去都唔覺有/////

Related Posts with Thumbnails