2008年5月17日

齊來學潮語(一)

你是第

位瀏覽本文章的友達




上星期從電郵收到的,關於香港潮語(潮流用語),覺得很有趣實用,而且中英對照兼提供例句,可見創作人的心思。


暫時收到三十個潮語,選了當中幾個分享,如果大家有興趣的話,告訴我會再放多些。


當中九成是已知,但都有部份我還是第一次聽。


 


現在的氣氛好像一片愁雲慘霧,來輕鬆一下吧!






 


瀏覽時間:

free hit counter

18 則留言:

歡樂天地 說...

學生和小朋友學潮語弊多利少。不宜提倡。

TTB 說...

1, 6, 7, 8 我都未聽過呀!
我地有 relatives summer vacation 會返hk 做 summer job, 我地都打算買本比佢地, 等佢地可以同same age 同事溝通到 ~

winze 說...

睇到你篇blog 首先 o晒嘴 囉 我唔會覺得你係 kid 子 但估唔到你係 潮爆 一族噃 唔盡話我 串嘴 唔好叫我 升呢 先好再黎 如果唔係我會 頹 爆 繼而 潛水

TTB 說...

"純情"?!? i.e. 唔潮lor!!!!!

Lian 說...

我都收過呢個email呀..真係幾搞笑..
估唔到宜家返學要學呢d

傻羊 說...

我諗起今年會考果句:見鬼勿O嘴,潛水怕屈機! 完全考起d學生!

icy 說...

我都睇過~~~爆笑

Mimy 說...

真係笑屎人呀~

selenity 說...

我想買可惜pageone又沒貨了

Helloconnie 說...

我真係唔係潮人如果唔係上次單考試新聞都唔知咩叫" 屈機"呀, 話時話點解好似D 黑社會術語咁呀!!!

傻羊 說...

其實屈機呢個詞語都有好耐歷史,我第一次聽屈機係響十幾年前既機舖入面。d人果時好鍾意打街霸 (street fighter),有d人會用一d好狗既招式係咁迫對手埋牆係咁打,對手完全冇還擊既餘地,俾人打到死為止。 呢個都算係遊戲機入面既一個bug,所以打機既人有條不明文既規定,就係唔准屈機!

From 說...

傻羊 兄講得無錯, "屈機"0係機鋪發明.
慘....原來我咁老..全部都識.....

rachel 說...

9個有3個唔識, 唔夠潮添...
呢D係反映當代文化,估唔到仲出埋書!

Anonymous 說...

我有個朋友叫做啟明,果晚佢0係msn叫我做kai子....... 跟住我叫返佢做kai ming.......(=` ′=)

Chris Cheung 說...

呢D潮語都我都識,有個潮語叫"秒殺"我都仲未完全明係點解

Chris Cheung 說...

我都係咁諗,不過應該同打機有關。呢套咭早前我都係kubrick同Pageone見過,D公仔好有舊時康樂棋入面D公仔個feel。

Chris Cheung 說...

哈,我講呢隻喎,唔知你咁young有冇玩過。

SkyBlue 說...

嘩 我覺得我仲好滿潮LAW 走左幾年都無脫節.. 我識哂law 都咪話唔 O咀..haha

Related Posts with Thumbnails