2008年5月2日

嚐越

你是第

voicexml
位瀏覽本文章的友達




跟舊同僚晚飯,等他們下班到晚上九時多才可進食,好久沒有如此晚吃飯喇...

先來個大蝦柚子沙律,剛熟的蝦很嫩,配合酸甜柚子夏天吃最好。



南乳吊燒雞,非常入味,基本上不點南乳醬亦可。



酸湯雞絲水晶粉,酸酸的蕃茄湯底加上透明彈牙的水晶粉,好吃呢~


等了好久的烤豬肉檬粉,無甚特別。


蝦膏炒通菜,好鹹...


買單三百多。


嚐越
地址:九龍灣德福二期510-513號舖
電話:3694 0329

瀏覽時間:

free hit counter

11 則留言:

Alex 說...

我好餓 好耐冇係香港食越南野啦!

selenity 說...

越南野我好鍾意食 記得去澳洲時,因為我姨丈係越南華橋成日買地道越南野我食。返到香港真係未食得到好味又正宗的

TTB 說...

吊燒雞好味wor ~
我好鍾意食凍檬粉ga!

Mimy 說...

酸湯雞絲水晶粉o岩我窩~

J 說...

我都好鐘意食柚子沙律.

leung 說...

i love 檬粉

KiKi 說...

i can try this next school day ar~

KiKi 說...

no ar...HKU Space ar.......its location seem very long wor...

Helloconnie 說...

咁啱呀我今個星期二先食完LEE 間喎, 不過係葵芳分店!! 我有食吊燒雞呀! 真係好好食喎! 仲有下面個甜品超正呀!! 你下次叫來食呀!!!
好似叫椰香芒果黑
糯米卷咁架!!!

Chris Cheung 說...

嘩!南乳吊燒雞,賣飛彿!呢隻睇上去仲好好味喎!嘩!仲唔洗點南乳醬,肯定好正!

Elaine 說...

好耐無食過南乳吊燒雞喇!見到都流口水呀!

Related Posts with Thumbnails